Vraagje, weet iemand een goeie website om games te kopen waarbij je een licentie code krijgt toegezonden in de mail? Ik wil graag Evolve als download kopen maar heb geen creditcard. En als ik gift cards moet kopen ben ik meer kwijt als dat ik hier naar de winkel ga en een blueray versie pak. ZOu graag via een webshop een licentie willen kopen en hem dan downloaden.
Vraag dat even hier. Dit topic gaat echt over koopjes spotten. http://forum.xbw.nl/threads/het-online-gamestore-topic-deel-3.157987/
'met game naar keuze' Ik hoop eigenlijk dat ze bij de E3 een Slim aankondigen...dan zou ik wel eens overstag kunnen gaan als Halo 5 beetje goed wordt.
De Slim versie verwacht ik nog niet. Zou eerder reken op het huidige model, maar dan met een 1TB schijf.
http://www.amazon.de/gp/product/B00KB2WXJ8/ Zowel de witte met SO als de zwarte voor 299. Totaal wordt 304,02 incl. verzenden.
Gdvdrmm Nee, ik doe het niet. Ik doe het NIET. Heb ms aardig lopen afkraken en heb direct mijn xbox 360 verkocht na de plesante e3. Nee, ik doe het niet. Voorlopig..... ;-)
Ach, zeik niet. Ik heb het ook lopen afkraken, maar het is een prima console. Ze hebben echt goed geluisterd en doen tot op de dag van vandaag hun best. 9 van de 10 keer dat ik m'n console aanzet is er een nieuwe update.
9/10 is er dan een Update? Dan kunnen ze beter NOG BETER hun best doen. Nah, ik wacht. Er zijn op dit moment geen games die ik interessant vind.
Prima console inderdaad. Ik heb ook op MS lopen zeiken maar heb geen spijt gehad van m'n aankoop. Hopelijk wat goede games dit jaar, dat zou wel leuk zijn.
Blijf lekker bij de PS dan... Overlopers Prima ding de Xone. Al jaren een xbox en heel vroeger een ps1/ps2 gehad en een ps3 naast me 360 maar wat heb ik dat ding vaak aangehad zeg not... Krijg zo enorme kramp in me klauwen omdat knobbeltjes zo niet tof zitten en bij de ps4 precies eende.
Is het koopjes spotten topic jongens. Dus aub alleen koopjes spotten. Genoeg andere threads om te discussiƫren.
Er komt een Xbox One Halo MC bundel voor $350 met de One en digital download voor MC collection. Ook in landen buiten VS, al is voor zover ik kon zien nog niet bekend om welke landen buiten de VS dat gaat. Had leuk geweest als ze de bundel hadden gecombineerd met een Live headset en Live Gold abo, maar helaas.
Dat zou wel een slapexcuus zijn om niet voor het pakket te gaan . Ik kan je vertellen dat die headset echt voor geen meter zit, dus je mag blij zijn dat je die er niet bij krijgt. Live Gold is wel ergens te halen voor 3 tientjes.
Eind maart komt de bundel ook naar Nederland. Er zal dus geen headset bij zitten? Raar. Niet met je eens Metal Mark, ik vind dat de headset juist prima zijn werk doet. Gewoon een goed ding en de geluidskwaliteit van de stemmen is behoorlijk helder.