1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Psn is allang niet meer zo slecht als 2 jaar terug heb eingelijk nooit meer dat het wegvalt.
     
    Mallakai en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een game, of netwerk, probeert je wel te matchen met mensen in de "buurt". De kans dat je met meerdere mensen in een lobby komt met andere nationaliteiten is op PSN en XBL even groot.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Meestal op vakantie gedurende kerst? Volgens mij was dat al een aantal jaar terug met de lizard squad die ook Live plat heeft gelegd.

    Tevens zoals Servantes zegt is het nu gewoon meer dan prima en heb ik meer Live de afgelopen jaren eruit zien liggen dan het PSN.



    Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    PSN is prima... nooit problemen verder. Maar of er nu een grotere schare NL spelers zijn... dat durf ik niet te zeggen.
    Je kunt ook eventueel groepen op facebook opzoeken. Daar zijn wel veel NL groepen die dus Ook op PSN zitten..
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gezien de verkoop van PS4 vs Xbone zou het inderdaad makkelijker moeten zijn om NL spelers tegen te komen....maar voor beiden heb je verschillende opties om snel NL spelers toe te voegen.
    Dat is eigenlijk een no issue als je voor een console moet gaan kiezen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    No worries, zo vatte ik het ook niet op.

    Iedereen heeft me overigens wel overtuigd dat de PS4 prima is. Ik heb vandaag een controller gekocht en ik ben nu Cuphead en Ori via mijn mac aan het spelen met de controller. Ik wacht even black friday en misschien kerst af voor een goede aanbieding en dat koop ik een PS4 Slim of Pro (ligt aan de aanbieding). Thanks all!
     
    Mallakai en Daz vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    PSWorld
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of als je daadwerkelijk goede services zou willen zoals EA acces, backwards compat en game pass ;) Veel mensen laten dit weg, maar imo hoort dit ook bij het online service gedeelte en daarin is Microsoft in mijn ogen echt een heel stuk verder in dan Sony.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ligt er ook aan wat voor een gamer je bent of dat relevant is. Ik ga bijv. nooit meer games van de 360 of PS3 spelen, tevens hebben alle grote games ongeveer al een remaster gehad :+.
    Alleen RDR zou ik nog wel eens kunnen opstarten.. maar daar is het tweede deel al bijna van uit.

    En game pass en EA access zijn vooral oude games, die trials bij EA zijn nog wel fijn alleen..
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar gaat het niet om. Er is letterlijk een hele bibliotheek aan games beschikbaar voor amper wat geld en als je daar wel zin in hebt, is de xbox veruit de beste keuze. Daarmee wil ik niet zeggen dat het voor ieder relevant is, maar dat het wel een punt kan zijn om te wegen als je een console wilt kopen en ik daar weinig over lees als pluspunt voor de xbox. Ik vind de gedachte van een groeiende bibliotheek en backwards compatibility. Laatst nog Banjo opgestart en eerder al monkey island gespeeld en ook weer eens in mijn tuintje gewerkt in viva pinata.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb gewoon m'n 360 er naast staan.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    BC koop je geen Xbone of PS4 voor. Simpel. Het is leuk als je geen nieuwe games te spelen hebt, maar hoe vaak komt dat voor.
    Neemt niet weg dat het een topoptie is van MS hoor, echt serieus kudo's. Maar op een nostalgische game hier en daar na, gebruik je het zelden of niet.

    BTW ik ben wel iemand die nog eens een oudere game uit de kast trekt om nog een keer te spelen.....maar daarvoor heb ik mijn 360 nog. :+
     
    Servantes en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Die trials bij EA Acces mag je binnen een jaar al zoveel spelen als je wild, dus zoo oud zijn die games niet, en ik vind het zelf nogal kinderachtig dat Sony nee zegt tegen EA Acces maar ondertussen wel roept van wij zijn for the players zucht.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die trials mag je 10 uur spelen.
     
  15. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja ik zeg ook binnen een jaar he
     
  16. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Het valt me op dat de meeste PS4 gamers alleen maar games kopen die ook voor de XBOX ONE uitkomen, en zonder argumenten roepen dat de PS4 beter is, en dat ze het jammer vinden dat PSN niet meer gratis is en nu net zo duur is als XBOX LIVE.

    Vroeger zeiden ze dat de PS3 beter was omdat online gratis is en Blu-ray heeft, terwijl party chat en muziek onder het gamen mij leuker lijkt, maar goed ik hoor niet echt meer waarom je een PS4 zou moeten kopen, want die VR bril heeft ook bijna niemand.

    De XBOX ONE is trouwens de enigste console waar je alle vrijheid hebt en niet meer afhankelijk bent van de diensten of apps die zei jou aanbieden, en dus toch wel de beste console, en natuurlijk ben ik dan weer een fanboy, terwijl ze zelf allemaal een smartphone moeten hebben die het ook allemaal kan zucht.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zei "binnen een jaar zoveel spelen als je wilt"
    Dat is niet het geval. Het is vaak max 10 uur en bij sommige games 1 of 2 levels in de SP.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Doorgaans zitten alle EA games binnen een jaar in de Vault, dus het klopt in principe wel. Het zijn alleen geen trials meer.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik neem aan dat je het over FIFA en COD casual gamers hebt? Echte gamers hebben namelijk een PS4 voor geweldige exclusives als de Uncharted games, Bloodborne, Nioh, Nier: Automata, Horizon: Zero Dawn etc.
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand die snapt wat hij hier mee kan bedoelen? Ben echt totaal clueless
     
    Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina