1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    Verschillende pakketten met verschillende prijzen kan toch prima?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, maar dat doet er in deze discussie toch niet toe?
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Sony is slim geweest.

    Als je de PS Eye met de PS4 koopt kom je uiteindelijk ook bijna uit op €500

    Het enige verschil is, dat je niet verplicht bent om de PS Eye erbij te nemen. En bij MS ben je wel verplicht de Kinect erbij te nemen.

    In principe zijn de consoles gewoon even duur.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Min punt is zo gevonden je gegevens zijn niet veilig credit cards anyone ?:+
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja inderdaad zo denk ik er ook over.
    Daarom ook de reden dat ik een PS4 heb besteld.

    Jij vanavond al met The Last of Us... pfff lucky bastard
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar betekent het Win 8 platform op Xbox One niet juist dat alles megasoepel gaat werken? Daar heb ik het een en ander over gelezen en er werd gezegd dat qua navigeren en hoe snel het is, erg indrukwekkend moet zijn. Daarnaast zou het ontwikkelen van games er alleen maar makkelijker door worden. Ik denk dat het even wennen is aan het dashboard, maar als het weinig verschilt met wat 360 nu heeft....en ik vind het uitstekend op 360 nu persoonlijk, fine with me.

    En Cyrax...The Last of Us? Same here, reviewcopy net binnen. Ben zeker wel benieuwd naar die game ;)
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik vraag me dan af wat je in deze discussie doet, als je toch niks met je consoles doet?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet echt.
    De PS Eye gaat €59,- kosten, volgens de geruchten.
    Een losse Kinect was €129,- / 99,- in het verleden.

    Met betere hardware in de camera, ga ik er vanuit dat als deze los verkocht zou worden, deze duurder zou zijn.
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeten de mensen die hier al wat langer komen je maar vertellen. For old times sake, zullen we maar zeggen. Dat ik niet meer game op consoles betekent niet dat ik de console war niet interessant vind. En dit is gewoon het tofste forum om daar over te ouwenelen.


    Die discussie hadden we laatst ook al. Ik heb het gewoon al een tijdje gehad met console gamesn. Laatste Halo vond ik niet boeien en niet uitgespeeld en zelfs Gears laatste deel moet ik nog steeds aan beginnen. Ik ben echt veel te veel tijd kwijt met WoW en heb nu bijna 11 alts op lvl 90 in raid0gear. Kijk, dat kost tijd. Laatste vette game vond ik Mass Effect 3 op console en hoe lang geleden is dat al weer?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon jammer hoe MS dingen aan het doen is qua DRM vooral, want ze doen andere dingen weer heel goed. Ze hebben duidelijk geleerd van domme beslissingen met Kinect op de 360, waardoor Steel Battallion is verziekt. Maar Crimson Dragon en Ryse die eerst Kinect only zouden worden, zijn nu volledig controller gebaseerde games met alleen optionele voice commands, dus dat hele 'het moet' gebruikt worden in een game is er niet meer. Top. En dan die show van ze, echt een geweldige show en absoluut aan alle kanten beter dan Sony vond ik. MS liet van bijna elke game een flinke gameplay video zien en dat valt van Sony echt niet te zeggen.

    We gaan het allemaal wel zien. Wie weet gaat MS nog wel dingen herzien, misschien gaan ze de prijs toch wat lager maken of de regeltjes iets minder streng, maar ik betwijfel het. MS lijkt wel heel trots en tja...koppig qua dat. Hoe erg dat zal zijn voor de verkopen, afwachten.
     
  11. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect@BigKabuto voor je pay off. Wist het niet man, uiteraard niet, maar goed dat je het zo brengt.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat het op Windows 8 gebaseerd is mag dan zo zijn maar Windows Phone 7/8 ik weet niet of je het ooit al eens geprobeerd hebt dat is op dit moment toch wel even heel wat beter uitgewerkt dan Windows 8 en al helemaal dan het dashboard van Xbox 360, dus idd mag hopen dat ze het met de Xbox One een stuk soepeler en beter ontworpen hebben dan dat het nu is. :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk wacht ik nog even af met de keuze. Ik wil eigenlijk alles weten en zoveel dingen veranderen steeds dat ik nog geen goed oordeel kan geven. Momenteel leun ik een beetje richting PS4. Maar MS houd zich in de race bij mij door hun controller en gewoon dat ik 7 jaar heel veel plezier heb gehad samen met een friendslist van 360 gamers, dat ik ze we iets krediet wil geven. Prijs, Kinect en Online maakt mij niet zo heel veel uit. Maar DRM en family sharen info gaat bij mij de doorslag geven. Veranderd daar niks in. Ga ik voor de PS4. Word het anders in positieve zin dan word het de One.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zit er nou echt trouwens standaard een HDMI-kabel bij de PS4?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die dingen kosten toch niets :+
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, daar gaat het niet om. Maar het was altijd zo zielig om een HD console te verkopen met SD kabels in het pakket. :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, toen waren er ook een stuk minder HD televisies met nog minder HD aansluitingen, dus wel logisch lijkt mij.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De PS4 en Xbox One zijn HDMI only. Dus SD tv's zijn zowiezo niet meer te gebruiken.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Pay off? En wat breng ik precies? Not sure i understand you :D

    Bedankt voor het compliment echter ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je had eerst wel een hele tijd Component kabels en later een HDMI-kabel standaard. Uiteindelijk steeds meer HD TV's en dan SD kabels meegeleverd. :+
     

Deel Deze Pagina