1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    Dat maakt toch niet uit? Volgens mij werkt het hetzelfde als je steam account. Die kun je ook op meerdere PC's gebruiken. Of zit ik hier fout?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je bij een vriend inlogt op jouw account checkt dat ding elk uur toch. Het checkt ook de console, daarom de checks
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou als je thuis op je eigen console speelt met je account dan is er maar een 24 uurs check nodig. jouw console ergens anders of jij op een andere console met je account dan een check elk uur. Dat lijkt mij dat jouw gekochte console in combinatie met jouw account en ip als main designated wordt. Dan vraag ik mij af hoe het zou werken als die account gebanned wordt en jij met een 'guest account' spellen probeert te spelen op die xbox op een specifiek IP adress. Want als dat kan, dan werkt die ban in wezen niet.
    En hoe werkt het dan eigenlijk met spellen die geshared zijn met het family systeem? Geleend van een banned account bedoel ik dan.
    Trouwens... nu ik er aan denk, hoe werkt het dan andersom. Iemand leent een spel van jou, hij wordt gebanned, is de status van het spel dan automatisch dat ie niet meer geleend is. Of wordt ie op de één of andere manier gelocked?
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Aye, ja dan wordt het lastig. :+
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan moet je al je games aan dat andere account geven met die "hier mag je 1x hebben" regeling xD
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  7. Seh

    Seh Guest

    Kut MS, straks moet ik echt een PS4 gaan kopen. Maar die hebben heul geen Halo en Fable! :mad:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En niet die relaxte controller :mad:
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja als je geen internet hebt fix je je router, is je internet echt helemaal plat gebruik je je mobiel om te connecten. Heb je geen smartphone met internet, ja dan heb je pech i guess, maar wie heeft er tegenwoordig geen phone met geen internet?


    Hier wordt trouwens nog best redelijk voor de Xbox gestemd!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Moi.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voorlopig nog gewoon de Xbox360.... Daar heb ik dus op gestemd.
    Ik wacht even de bevindingen van de gamers af.:thumbs:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb het niet zo op 3rd party controllers, het werkt nooit zo goed als normale vind ik.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Daar heb je allemaal niets aan als de MS servers er een keer uit liggen. Ga er maar van uit dat hackers meteen bij launch proberen de servers proberen plat te leggen
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Alle 300,000?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klopt
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet echt slim. Er kunnen kinder ziektes in de nieuwe console voor doen. Je kan beter maand of 3/4 wachten, dan zijn de kinder ziektes er wel uit en dan kopen.

    Ik wacht imo nog wel een paar maanden na de release. ;)
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ondanks dat ik het voor kort eigenlijk niet van plan was om te doen heb ik zelf de PS4 pre-ordered vandaag bij MM. Zit er toch niet aan vast, maar op deze manier ben ik er wel van één verzekerd. Of vrijwel verzekerd in ieder geval. Mocht ik in de tussentijd toch van gedachten veranderen dan kan ik het altijd weer wijzigen.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dont care. Ik speel last of us nu rustig op mn 60gb launch ps3 en nooit wat gemerkt. Zo kan ik nooit wat kopen op launch. Kinderziektes zijn overrated

    tis geen Xbox :p


    Had je gelezen wat ik zei over die games. 1ste 25% , 2e 50% of 3e gratis. Maar ik weet geeneens zelf wat launch games worden
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook mijn PS3 is nog nooit kapot gegaan (heb dus ook nog gewoon die dikke).

    Mijn 360 daarintegen; 2 of 3 keer op vakantie naar duitsland...hopelijkhebben ze dat deze keer iets slimmer aangepakt.
     

Deel Deze Pagina