1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Precies! :)

    @Seh: Ja, ok... 1-0 voor jou. Dat is wel leuk, maar ik ga echt niet met zo'n duur apparaat slepen en dan ook nog Kinect meesleuren. :+
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je gewoon je games spelen als je niet met internet bent verbonden, had het paar pagina's terug nog gepost over de interview met Larry, maar waarom zo onduidelijk doen als het niet zo'n probleem is?

    Trouwens zal de in-game DVR de Elgato/HDPVR gaan vervangen?
    Er was laten zien dat je zelfs kunt livestreamen naar twitch(wss dus ook youtube) en er zelfs overheen kunt praten. Dit komt niet naar de PS4 en trekt mij weer aan, omdat ik commentary's maak. Ben ook van plan om van de HD PVR naar de Elgato te switchen wat ook weer €180 euro kost, als je dat bij de PS4 optelt ga je er zelfs overheen.
    Deze stelling is compleet persoonlijk, niet veel mensen doen dit, maar voor mij is de X1 zelfs voordeliger dan :9
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    tja de toekomst is online. Mensen hebben hun bestanden en foto's in de cloud staan. Mensen kijken hun films vanuit de cloud. Mensen luisteren muziek vanuit de cloud. De Xbox gaat mee met zijn tijd. Maar om games verkopen mogelijk te maken is er gewoon een check vereist. Anders pleegt iedereen fraude. Dus het is of deze check, of helemaal nooit meer je games verkopen en uitlenen.

    Wat als de PS4 over een paar jaar alsnog de trend mee gaat? dan krijg je daar ook problemen mee. Xbox kijkt gewoon naar de toekomst. 10-15 jaar.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik denk dat ze het niet hadden moeten verplichten. Dat als je online komt, meedraagt aan het hele cloud gebeuren. Maar dat als je dit niet wil, je ook op dat moment de voordelen er niet van krijgt, dus geen automatische AI etc.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fuck de toekomst. Ik wil gewoon lekker mijn games ruilen en verkopen. Net als nu. De toekomst wacht maar even
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Als ik echt kijk wat mij tegenhoud is dat ook die doorverkoop en ook wel die kinect. Ook wel een klein beetje dat je die HDD niet kan verwisselen. 500GB is in het begin misschien wel genoeg, maar had liever een 1TB schijf er in gehad.

    Dat internet en backwards kan ik wel mee leven eigenlijk.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk eerder al binnen 5 jaar. Zie hoe snel alles veranderd en een console moet gebouwd zijn om 8 jaar mee te gaan. Ik bedoel toen de 360 kwam hadden we nog nooit van een iphone of smartphone gehoord. Alles veranderd zo snel. Ik denk dat we over 5 jaar allemaal lachen om deze discussies. Probleem is alleen MS kijkt naar de toekomst met altijd internet en cloud. En dat is gewoon logisch. Maar ze vergeten denk ik een beetje dat ze nu ook consoles moeten verkopen en dat niet iedereen er klaar voor is of naar de toekomst kijkt. Het zal me niks verbazen als always online standaard gaat worden. En daar zie ik wel een probleem voor Sony. Nu zitten zij op een goed punt, maar wat als het 5 jaar later is en mensen zien wat always online kan doen. Dan lopen zei achter de feiten aan. Maar ja dat is mijn objectieve mening.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  8. Seh

    Seh Guest

    Je kan er volgens mij gewoon een eigen harde schijf aan hangen met een USB stick.


    Oh en Hybrid een mening is altijd subjectief, niet objectief. :+
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat is ook echt iets wat je wil? Lekker via USB aansluiten...
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Goh wat vind ik dat erg zeg.. not :b:
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het recorden van gameplay is voor mij ook een pré. Is tof! :)
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gaat mij dan om de snelheid..
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Als ik daarmee een goedkope 2TB extra aan geheugen aan mijn console kan hangen, ja hoor. :thumbs:
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ps4 heeft ook recording? Maar niet streamen naar Twitch. Trouwens... de PS4 heeft ook gewoon cloud.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Goddamn, ik weet echt niet wat ik nou moet gaan nemen. Ik, als een BF4 en Fifa 14 gamer, weet het gewoon echt even niet meer. Vanochtend even rustig alles doorgenomen..

    Dit is voor het eerst dat Sony mij aantrekt op 1 of andere manier. Ik heb me hele leven Xbox gespeeld en zweer hier dan ook bij, waar al mijn vrienden PS spelen.

    Ik heb niet last van die restricties.
    Ik koop games voor mijzelf, niet voor andere. Ik ben altijd online, omdat ik een online gamer ben.

    Maar toch heeft die PS4 deze keer iets wat mij uitlokt
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach gelukkig hebben we nog tijd zat. Ik heb me keuze ook nog niet gemaakt. Doe ik over een paar maanden wel als we echt alles weten. :)
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ik heb voor beide een pre-order gedaan en cancel er eentje als ik een keuze heb gemaakt. :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laten ze eerst maar 's beginnen om Kinect er af te slopen...
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    PS4 is volgens mij streamen via UStream.
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, alleen daar is het limited bij 1minuut als ik het me herinner en kun je niet live erover heen praten en dan opslaan/uploaden etc.
    Meer dezelfde dienst die CoD nu levert, je kan replays opslaan en daar ben je(bij mw3, BO2 nog nooit geprobeerd) limited tot 30 seconde.
    Bij de X1 heb je meer een virtuele DVR waarmee je gameplay's kunt opnemen en zelfs live streamen :9

    Maar voor mij is het ook een vage boel, dingen die ze nog allemaal moeten bekijken enz, had verwacht na die announcements die ze voor de E3 hadden(MS bijv 21 mei) echt alles al wisten hoe alles verloopt, blijkt nog steeds 1 grote rotzooi. Weet ook nog dat heel het internet liep te bitchen en veel mensen zei dat ze bij de E3 wel alles vertellen, enigste was over games, niet dat het verkeerd is maar hoopte wel op wat informatie over de console. =(
     

Deel Deze Pagina