1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We zijn al jaren meer dan alleen een Xbox forum. De kern ligt nog altijd bij Microsoft maar als je gaat kijken binnen het forum en zelfs binnen de crew dan is Playstation ruim vertegenwoordigd. Dus heel vreemd is dit niet en in mijn ogen is het alleen maar mooi om deze verdeling te hebben. Dat je er op een Xbox forum voor uit kan komen dat je een Playstation hebt gekocht, zonder afgemaakt te worden, is alleen maar mooi meegenomen.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kies geen kant. Beide consoles zullen het goed doen en hebben iets te bieden. Maar gewoon iets waar ik ineens aan dacht.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mocht bovenstaande waar zijn, waarom zou je dan een PS4 cancelen?
     
  4. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Niet zozeer daarom, maar meer omdat de games van de one mij meer trekken, maar ik eigenlijk niet een veel mindere game wil hebben dan wanneer ik een ps4 zou kopen qua multiplats.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik begrijp het:thumbs:


    Edit:
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik nog steeds niet :+


    Overigens hoop ik dat het verschil huge is ivm mijn weddenschap met Delphiki :cool:
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Verschil zal denk ik in het begin niet zo heel erg merkbaar zijn, al ben ik wel benieuwd wat ik bij die post boven je ge-edit is bedoelt wordt, met welke console;)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bijzonder bericht van NFS. Ik ga er vanuit dat het de ps4 versie is die beter draait.

    Daarnaast is dit bericht nu al meerdere keren gemeld. Zijn er al mensen van hier die het op Gamescom hebben kunnen vergelijken?

    samenvatting:

     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mocht er nog iemand zijn die graag de PS4 op de releasedag wil, maar m nu nog niet gepre-ordered heeft (of te laat gepre-ordered); mijn releaseday PS4 staat op de XBazar ;)!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop ZO van niet nu ik een One besteld heb

    Als in November blijkt dat de PS4 versie van BF4 veel beter performed dan de One versie is dat kratje Hertog Jan het minste van m'n zorgen want dan zal ik alsnog ergens een PS4 moeten zien te scoren :+

    Eigenlijk zit al maandenlang alleen maar op een DF vergelijking van de PC,PS4,One versies van BF4 te wachten, alle andere nieuwtjes zijn bijzaak..
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben je zo'n BF4 fan? Ik speel het 3x, kom tot de conclusie dat ik de slechtste speler van het veld ben en hou er mee op :+

    Die vergelijkingen kunnen nu nog niet toch? Ik hoop echter wel dat er meer berichten over vergelijkingen komen vanaf Gamescom en wellicht straks TGS.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zie de post boven je :9
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.538
    Er zijn dus merkwaardig veel berichten dat de ps4 beduidend krachtiger is dan de one..ik wacht het af.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, ik ben namelijk de beste speler in het veld dus dan blijft het lang leuk :+

    Maar serieus, Ja ik speel graag MP shooters en BF is op dit moment voor mij de beste serie

    Dus dat is wel de game waar ik hoogstwaarschijnlijk de meeste tijd aan ga besteden

    En ik zou het echt ruk vinden als ik nu net de minste versie te pakken zou hebben. Had me er juist op verheugd om in de next-gen niet weer de hele tijd van de PC gamers aan te hoeven horen dat hun versie veel en veel beter is
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat maakt niet uit want dat zullen ze altijd blijven zeggen. :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet teveel waarde hechten aan AMD. Tuurlijk willen ze die HUMA promoten. ;)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk, maar je kan niet ontkennen dat er toch best veel geluiden vanuit de developers zijn op dit moment

    Ik moet zeggen, ik zie het in de games ook nog niet echt..Vind de ene launch lineup er niet perse beter uitzien dan de andere. Maar toch,..

    veel van wat we nu zien draait ook nog op devkits en van de multiplats is vaak ook niet duidelijk waar het op draait

    hoop dat het allemaal meevalt
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inderdaad, er zijn de laatste tijden iets te veel geluiden hierover.
    Zelf vind ik qua filmpjes dat de PS games er een stuk beter uitzien dan de Xone (Waaronder bijv Killzone)
    Denk ook dat er in het begin niet heeel veel verschil gaan zien, maar uiteindelijk misschien een jaar/2 jaar dat er toch wel een behoorlijk verschil gaat zijn.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vind killzone juist tegenvallen als ik die vergelijk met bf4.. en killzone loopt nog op 30fps toch? en omgeving kan amper of niet kapot..Ps4 is heus wel krachtiger alleen het verschil zal niet heel denderend zijn.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    BF zag er in mijn ogen goed uit, maar minder dan Killzone, dat de omgeving niet kapot kan tja so be it.
    Heb het dan ook over het grafische pracht he :)

    Maar goed we moeten het afwachten, ik heb er in ieder geval zin in om 29 november iets over 12 uur snachts er tegen aan te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013

Deel Deze Pagina