1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja
    I could care less of het een gerucht is of niet. Ik vind gwn dat als er negatieve aspecten naar buiten komen, gerucht of niet, mensen niet moeten afwachten tot het een feit wordt en dus te laat is, maar ze direct hun mening moeten laten horen. Plus met AL deze geruchten mag MS wel een HOOP duidelijk maken op de E3. Ben bang dat ze zelf niet eens meer zien wat ze moeten doen en vertellen, zoveel is het.
    Sonys PR is zoveel slimmer.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Doe jij trouwens ook mening uiten op Xbox facebook/twitter? Want alleen hier gaan ze het niet zien natuurlijk.

    Ik wacht ook lekker af tot de E3. Als alles dan echt kut is ga ik wel wat zeggen. Maar nu nog niet, dat ene weekje maakt nu niks uit. En ik wacht liever een weekje zodat ik kan zeuren met een goed onderbouwde mening gebaseerd op feiten.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat je reactie? Dit is toch een forum om erover te discussiëren ook.. jezus man
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik. Maar vind alleen dat van 9 van de 10 dingen als feit worden neergezet en dat we daar mee moeten oppassen. Doen we in het normale leven ook niet.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Dude, het was goed bedoelt hoor. Just sayin, als je impact wilt hebben op MS en hun gedachtes wilt veranderen zou je je mening op hun facebook en twitter pagina's kunnen zetten.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Okay, dan blijft het op de een of andere manier bij mij zo hangen. :+
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar ik ben nie dom ofzo. Maar ik ben gwn niet van dat afwachten. Geruchten worden door bedrijven ook vaak gebruikt om feedback te testen he.
    Tis nu nog maar een week he.. Maar toen was het 3 weken, wie weet heeft MS nog het een en ander veranderd door alle negativiteit, al waren het geruchten. Lets hope so.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  8. Musap7

    Musap7 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens laten we ophouden met het moddergooien naar elkaar en inplaats daarvan focussen op wat de consoles voor ons te bieden hebben.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik denk zelf dat ze het een en ander verandert hebben, ook vanwege die tweets van Major Nelson dat er dingen verandert kon worden.
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik hoop nog meer modder om te gooien.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Welke tweets bedoel je precies?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Larry Hryb
    ‏@majornelson

    22 mei
    We are months away from the launch of #XboxOne & policy decisions are still being finalized. When they are, we will let you know.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok dus ze bekijken gewoon alle kritiek, en wachten op Sonys move denk ik
     
  14. Musap7

    Musap7 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, schep uit je achtertuin vijf kilo aarde en voeg daar drie liter water bij. Roer nu goed zodat elk deel van de aarde in contact komt met het toegevoegde water. Blijf roeren totdat je ziet en voelt dat de aarde nogal zacht, vochtig en nat aanvoelt. En Voila. Je hebt weer modder om modder te kunnen gooien. Maak de boel alleen niet te vies he;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat ze eerder nog bezig zijn met de deals met de retailers en uitgevers. Who cares about kritiek als je net aangekondigde console pre-order records vestigt?

    Ik heb niet de illusie dat klagen op voorhand nog iets gaat veranderen. Massaal de console links laten liggen wel maar dat zal niet gebeuren

    edit://

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hopelijk echt niet weer zo'n touch knop als op de xbox slim versie je wilt niet weten hoe vaak ik tegen mn disc tray heb aangestoten omdat ie plots open ging omdat ik aan het afstoffen was. Ben blij dat die nog steeds werkt.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Afstoffen? Heb je er geen PS3 naast staan die al het stof vangt? :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Een Duitse en Australische minister laten zich negatief uit over Kinect en de nieuwe Xbox

    http://games.ninemsn.com.au/news/privacy-breach-xbox-one-a-twisted-nightmare

    http://seeker401.wordpress.com/2013...commissioner-schaar-calls-xbox-one-a-monitor/

    Dit is het nieuws wat potentieel wel onder de casual gamer en de ouders bekend wordt. Niet wat er op de E3 wordt getoond.

    Ik heb ook mijn bedenkingen bij veel keuzes van MS maar meestal zijn 50+ ministers niet de aangewezen personen om de pro's en cons van een stuk technologie uit te leggen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Reageerde MS niet op die artikelen met info over die Privacy Options vorige week?
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat heel veel mensen een ps4 gaan kopen.
     

Deel Deze Pagina