1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gamespot heeft The Order anders bij een launch bundel
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Beter idd laat je deze topic dan links liggen als je ons Jehova's vind. Want het gaat precies zo in dit topic zoals het met elke generatie wissel is vroeger was het Sega en Nintendo. Nu Sony, Nintendo en Microsoft... vroeger vochten we het uit op het schoolplein nu vechten we het uit op de internets. :+
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Er staat 2x dual shock.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het gewoon hoop is. Heb een interview met de makers gezien en ze konden bijna niks zeggen over de game. Dus dat gaat zeker geen launch game worden. :)

    Zie niks hoor. :)
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Owh hebben ze volgens mij ge edit want er stond echt 2 keer dualshock
     
  6. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maakt MS het niet gewoon makkelijk voor zichzelf.
    Stekker eruit en dan is die echt UIT.
    En als je iets met kinect functies wil spelen of gebruiken stekker erin. ( En anders werkt het niet. )
    Als je hem uit mag zetten (Softwarematig), waarom dan niet gewoon stekker eruit mogen halen.
    Dat geeft iedereen rust en het gevoel dat er niets kan gebeuren.
    Dan zijn ze van het hele gezeik af.

    Dan zou het beste zijn nog te kiezen voor een Xbox One bundel voor 399,- zonder Kinect.
    En een Xbox One bundel voor 499,- met de kinect.

    Maar het is logisch dat MS het wil verkopen MET de kinect, want dat hun "foefje".
    Maar geef dan de gamer in ieder geval de mogelijkheid de stekker eruit te halen.
    Ik ben een Xbox fan, en twijfel nu heel erg.
    Maar als de Xbox One met kinect 499,- kost en hij kan uit, dat brengt mij een stap dichter bij een aanschaf.


    Aan de andere kant zijn we nu heel bang voor onze privacy door die camera.
    Laten we er vanuit gaan dat die niks doorstuurt uit zich zelf. (Je kan het uitzetten in de instellingen enzo.)
    Of dat er dingen opgenomen kunnen worden.
    MAAR een "hacker" kan er misschien wel iets mee doen. (Dat is de angst.)

    Lijkt me niet dat MS er iets mee kan om naar gamers te kijken via de camera?
    Ik kan niet zeggen dat mijn leven belangrijk genoeg is om bekeken te worden, iemand wel?
    Ben niet in mijn huis bezig met grote drugs praktijken die niemand mag zien of weten.

    Plus kijk naar een laptop, tablet of telefoon.
    Deze hebben ALLEMAAL camera's, niemand is bang dat daar iets opgenomen word?
    Waarom dan wel bij de kinect.
    Als ze via de kinect beeld en geluid zouden kunnen opnemen dan kan dat met de rest ook.


    Punt is, iedereen accepteerd de tablets en telefoons met camera en gps.
    Constant in verbinding staan ze met internet.
    Dan zouden we daar ook bang voor moeten worden dat daar iets gedaan mee word, en niet alleen met de kinect.


    En stiekem denk ik dat er "iemand" meer ziet, weet en hoort van ons dan wij allemaal denken.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Edit. Las het verkeerd.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ze (niet alleen MS hoor) willen op elke denkbare wijze informatie verschaffen dus iets wat voor jou misschien als heel onschuldig/niet boeiend wordt bestempeld is voor hun waarschijnlijk wel boeiend. Mensen observeren en hun gedrag bij bepaalde beelden bekijken kan al voldoende zijn. :) Zoals al in een video zo mooi verwoord werd "privacy maakt van ons individuen", maar iedereen mag er over denken hoe hij/zij dat wil voor mij zelf ben ik niet zo heel erg weg van het opdringen wat MS doet met 24 uurs check en verplicht Kinect erbij.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vroeger was de strijd toch iets makkelijker, tenminste het onderwerp. Toen ging het over de beste games, sterkste console/graphics. Nu is dat maar een gedeelte en gaat het over privacy en DRM's. Dat die twee erbij zijn gekomen vind ik in zijn algeheel een nadeel voor deze next-gens.
     
  10. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je zeker gelijk in.
    Daarom zou de mogelijkheid van de stekker eruit de oplossing zijn.
    Dan is het aan jezelf wanneer je de kinect aan sluit en aan zet.
    En niet wanneer MS dat wil.

    Dan het 24h online en 2e hands gedoe nog.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Serieus dit is een van de beste posts die ik hier voorbij heb zien komen, en zo is het.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    wat de fuck
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep goed gezegd idd dat is er nu nog bijgekomen en heeft ook wel deze E3 voor een beetje een bittere nasmaak gezorgd vooral bij MS.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is juist gigantisch interessant voor een bedrijf om te weten te komen wat we allemaal uitvoeren thuis, wat onze gewoontes zijn en wat onze emoties zijn! Er word nu bizar veel geld verdient met alleen al onze browse geschiedenis en social site activiteiten.
    Wij zelf zijn als individuen natuurlijk niet zo boeiend, maar als ze de dagelijkse bezigheden kunnen analizeren en vervolgens in een nieuw product omzetten kunnen ze "ons" verkopen in groepjes van 10.000 ;)!

    Een voorbeeld is bijvoorbeeld wanneer je TV kijkt, of je wel ECHT de reclames kijkt, wanneer mensen weglopen of iets anders gaan doen, wat ze dan gaan doen, etc.
    Of tijdens een film wanneer mensen het saai beginnen te vinden of juist wanneer je hartslag omhoog gaat.
    Welke en moeveel mensen komen er bij jouw langs en wat voor merken drinken/eten/dragen ze, wat doe je dan tijdens het verblijf.

    Dit zijn maar een paar dingen die ik zo ff kan bedenken wat heel gemakkelijk met Kinect kan en waar grote corporaties miljarden voor overhebben... Daar komt dus nog's dat PRISM bovenop, waarmee dus amerikaanse overheid zo'n beetje alles van je kunt opvragen.


    Zoals je zelf al zei worden we zeker al in de gaten gehouden en verkocht maar de Xbonert brengt het wel ff naar een heel nieuw niveau.


    En het mooiste van alles is nog dat bijna niemand er op zit te wachten en we er extra voor moeten betalen ;)!
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ps4 sexy as hell!
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Volgens mij is de Xbox One net zo groot als mijn PC kast :+.
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    oeps verkeerde thread!!
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De vraag is natuurlijk, welke van de 2 heeft de voeding al ingebouwd?

    Anders moet je die eigenlijk ook meetellen, want dat zijn vaak van die aparte massieve blokken. Op die screen heeft enkel de PS3 een ingebouwe voeding. Die blok van de 360 is extern en van de 2 nieuwe.... . Gezien het verschil in grootte is het mogelijk deze keer andersom, ingebouwd in X1 en extern voor PS4.
     

Deel Deze Pagina