1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dus jij vindt al deze commotie overdreven?
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nu wel het idee dat alles wat naar buiten komt zodanig wordt verdraaid dat het altijd in het nadeel is van Microsoft. Van alles wordt een worst-case scenario gemaakt.

    Ik hoop alleen voor Microsoft dat ze niet zo stronteigenwijs zijn dat ze hier niets aan gaan doen en dat gamers er maar mee moeten leven. Daarmee onderschatten ze (vooral hardcore) gamers echt mee. Waar Nintendo een groot deel is kwijtgeraakt vorige generatie, maar Nintendo het geluk had dat de Wii aansloeg bij de huisvrouw-gamer. Nu zie je maar hoe het gaat met de Wii U.

    Je achterban houden is een stuk makkelijker dan ze terugwinnen.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik vind Halo de melkkoe van MS geworden. Halo 2!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Halo 3 :cool:

    Maar dat komt omdat ik Halo 2 nooit online heb gespeeld :+
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Misschien geen ps4 in 2013 in Japan, lekker hun thuisland laten stikken.. staat op gamed.nl

    Gister drive troep gameplay op YouTube gezien nu weet ik het zeker geen ps4 voor mij, killzone ook maar matig..dus dan blijft er niks over wat ik leuk vind op de ps4. Keuze definitief gemaakt.

    Day one tha one
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Minder beters pwik 8). Lekker een Xbone in je broe...kamer ;)

    Ben zelf nog steeds aan het twijfelen, maar denk dat het toch een Xbox One wordt. Ben toch altijd online, dus dat gehele DRM gebeuren doet mij ook niet zo heel veel.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Als ik jouw postgeschiedenis zo zie was die keuze al lang gemaakt voordat er ook maar wat bekend was ;)
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    + we krijgen gewoon een PGR 5 eind 2014 op de Xbox One! :cool:





    Hoop ik dan.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik wil ook wel een Xbox halen maar die hele attitude van MS staat me gewoon niet aan :mad:
     
  10. Xboxhater

    Xboxhater I'm Just Joking

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de hand van de enquete denk ik inderdaad dat xboxworld omgetoverd moet worden in psworld want over een paar maanden zullen de ps4 mensen zwaar in de meerderheid zijn die door de fora zullen ronddwalen.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat lijkt mij niet nodig want hoe je het wendt of keert het grootste gedeelte van de mensen die op dit forum zitten zijn geen Xbox haters maar alleen een groep mensen die nu zeer teleurgesteld is in alle restricties die Microsoft ons (oud Xbox en Xbox 360 gamers) oplegt met de Xbox One (zie: poll).

    En dit zeg ik als (ooit) grootste Microsoft fanboy van dit forum, wie had dat ooit gedacht. :+
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Make it happen, please:eek:
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Mijn gedachten of twijfels uit ik Alleen op comments op xbw idd.. wat kortzichtig zeg, wilde meer gameplay zien voordat ik definitief een keuze ging maken maar dat is nu wel gebeurt.

    Mark pwik heel dat online gebeuren boeit me niks, ben met mijn interactieve tv al altijd online en op mijn telefoon ook lekker boeiend dus.

    Hoop op nieuwe pgr tijden op xbw met de pwiks haha
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom is die Xbone zo groot. Je kan de handleiding erin bewaren. Als je speelt en een restrictie voorgeschoteld krijgt kan je direct je boek uit een lade van die Xbone oakken
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    pwik?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat online gedoe zal mij ook een worst wezen. Toch altijd verbinding. Wat me niet aanstaat is de kinect + je kan geen 2e hands games kopen/verkopen. Iets waar ik wel veel gebruik van maak. Alleen al om dat 2e is de keus voor mij gemaakt.
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat is nou jullie reden om de PS4 te gaan halen?
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het was toch al duidelijk dat je Xbox One gaat halen, of was je weer aan het twijfelen geblazen.

    Met jezelf in discussie mmmmz
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    - Geen restricties
    - Betere attitude naar de gamers
    - Betere hardware
    - Betere prijs

    Nadeel is dat ik geen achievements meer kan verdienen :'-( + een paar exclusives.

    Ben er trouwens nog niet over uit, zie het allemaal wel in de komende maanden, heb alvast wel een PS4 gereserveerd maar dat is allemaal vrijblijvend :)
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Mark en ik kennen elkaar al zolang, hij weet wat ik bedoel;)

    En twijfels zijn normaal toch? In het leven heb je zoveel twijfels, net als bij het kopen van een nieuwe auto ;)
     

Deel Deze Pagina