1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Op de Vita


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zei Phil Spencer nog gisteren dat er zeker JRPG's naar de Xbox gingen komen. Zullen ook wel naar de PS komen dan denk ik.
    En verhaalgedreven ga je steeds meer zien denk ik. Is toch een trend de laatste jaren en games die focussen op het verhaal doen het goed.
    Zoals de Telltale games.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Van mij kunnen er niet genoeg van komen. Verhalende games zoals The Last of Us of Alien Isolation vond ik echt supertof om te spelen.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moeilijk te voorspellen, maar over het algemeen zit je dan bij PS4 beter.
    Er komen meer van dat soort games uit op de PS4 puur omdat de Xbone het in Japan gewoon niet goed doet.
    Dus ook meer kans dat ze naar het westen komen op de PS4.

    1+1.:+
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    De US verkoopt de X1 wel.

    Nieuws | 2 december 2014 - De Xbox One was de best verkochte console in Amerika tijdens Black Friday. 53% van de verkochte consoles was een Xbox One, tegenover 31% voor de PS4 en slechts 6% voor de Wii U. Die laatste werd ook nog verslagen door de Xbox 360, die goed was voor 9% van de verkopen, de PS3 sluit de rij met 1%.

    Prijs belangrijk
    Zoals te verwachten was de prijs van de console één van de belangrijkste factoren bij de aanschaf van een console op Black Friday. Voor 71% van de Xbox One-kopers was de prijs een reden om voor die console te gaan, terwijl bij de PS4-verkopen de prijs in 48% van de gevallen een rol speelde. Daarnaast was maar liefst 90% van de verkochte consoles een bundel. De Xbox One-bundel met Assassin's Creed: Unity was het meest populair, gevolgd door de PS4-bundel met GTA V en The Last of Us.
     
    Froggle vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    329,- met 2 games.... Nog nooit zo snel een pricedrop gezien. Schreeuw uit wanhoop en nu stoer doen erover.

    Eerst was het dat consumenten wel voor de duurdere box zouden gaan want was maar 100 dollar... En wat was 100 nou. Nu 70dollar onder ps4 en iedereen rent erop. Nu nog steeds 50dollar onder de ps4. Een jaar na release 150dollar onder de aangekondigde prijs incl games.. Is dit al eens voorgekomen?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep als ik mij het goed kan herinneren was dit met de 360 ook zo. Ik weet niet meer hoeveel precies, maar sowieso meer dan 100 euro. Early adopters kregen toen ook 2 gratis games naar keuze ter compensatie.

    Maar goed de nu 150 dollar verschil is wel te wijten aan een kinectloze versie die nu te krijgen is.
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Groot verschil t.o. Sony, is dat Microsoft dat allang heeft ingecalculeerd. Ze verdienen dat makkelijk terug, omdat ze wellicht een veel breder game aanbod leveren en daarbovenop een lading DLC waar je bang van wordt.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Breder gameaanbod en een lading dlc. Dat heeft PS4 natuurlijk niet he.. :-/ Subjectieve onzin

    Zelf heb ik 1 game op dat ding en maand later werkt ie bijna...
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ze leveren alleen geen breder game-aanbod :)

    http://www.listwar.com/released-games/
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Sorry, ik bedoelde Microsoft zelf. Ze zijn zelf ontwikkelaar evenals uitgever hè.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    350 is een tijdelijke prijsdrop alleen en hij was 329 door Black Friday. Na de kerst is die weer 399.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    The 20th Anniversary Edition PS4 will be on sale at The PlayStation Experience this weekend!

    [​IMG]
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Meh, die grijze kleur vind ik maar niks op de PS4
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was mooi idd toen voor de PS1. Maar dat was een andere tijd. :+
    Geef mij maar gewoon zwart of wit.
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Leuk als je de PS1 nog hebt, om een PS4 20th Anniversary Edition naast te zetten. Kleurt iig goed! Bij de Xbox gelukkig niet nodig. Mijn Xbox Original staat perfect naar de zwarte Xbox One. Aan de 360 zit voor mij geen sentiment -en ik kreeg er nog een leuk bedrag voor terug- dus die heeft het huis mogen verlaten.

    Mis misschien wel een beetje het groen op de Xbox One. Het is gewoon totaal verdwenen. Op de doos na dan. 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het groen zit nog op de headset. :p

    Niet echt mooi trouwens dat grijs, net beton.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind hem echt sexy
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij ziet er super tof uit maar ik ben er wel blij mee dat consoles tegenwoordig mooi zwart of wit zijn.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, mijn eerste Xbox was die transparant groene...was een LE dacht ik....spuuglelijk.8)
    Houd het nu mooi bij zwart; mooiste kleur voor een console.:cool:
     

Deel Deze Pagina