1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een kut console die Xbox, echt spijt van!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Doe je hem toch weg, ik snap het wel :whistle:

    Tis het versus topic, titel zegt genoeg lijkt me.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Damn, al die awesome kleurtjes bij Wii U. Het is dat het niet mijn soort games zijn, maar dat gaat ook weer een aardig jaar worden.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wacht echt met smart op een nieuwe echte rally game, hopelijk 2015 weer eens een nieuwe Dirt. Dat zou voor mij echt een reden zijn om een current gen console te halen!11!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat van Naruto is alleen voor japan bevestigd voor hetzelfde komt ie ook nog wel op de pc en X1 uit in het westen.

    De ps4 heeft wel een grotere lijst maar in mijn geval ga ik liever voor kwaliteit dan kwantiteit.

    Daarnaast ziet de WiiU line-up er tot nu toe geweldig uit, ik wil eigenlijk alle games wel op die rally game na.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tuurlijk, dat zei ik in mijn eerste post ook al. Maar vind jij dat de lijst van de X1 van grotere kwaliteit is?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aangezien het het VS topic is hou ik ook wel een beetje van stoken, maar voor mij persoonlijk vind ik de X1 lijst gewoon beter.

    Als ik van de laten we zeggen 20 X1 games ik er 12 wil gaan aanschaffen en van de 40 Ps4 games slechts 2, dan bied de X1 voor mij meer kwaliteit.

    Al zal de Ps4 er ooit wel komen voor mij als die een leuke backlog met games heeft. (heb hetzelfde toen gedaan met de Ps:cool:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is natuurlijk persoonlijk. Welke lijst je beter vind.
    PS heeft altijd veel meer games. Maar heel veel zijn van die indie games of "Japanse shit" :D
    En daar heb ik helemaal niks mee. Ik ben toch meer van de AAA games.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tuurlijk is dat smaakgebonden, die 'vage shit' is juist de reden dat ik voor de PS4 ben gegaan. Maar ik vind het voor de X1 ook qua AAA games kariger. Dat was iig tov de ps4 dit jaar beter.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2014
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Op de pc komt nog vagere shit :D ;)

    Maar laten we niet vergeten dat er ook vaak genoeg games met de E3 aangekondigd worden en hetzelfde jaar nog verschijnen. (zie MCC)

    Vroeger werden games vaak veels té vroeg aangekondigd waarna je niks meer van game hoorde en je bijna zou denken dat ie geschrapt zou zijn.

    Maar als je van japanse games houdt, dan kom je vaak toch iets meer aan je trekken op de Playstation al is er momenteel nog heel weinig aanbod op dat gebied.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik als ps4 bezitter ben erug blij dat ik ...mmmm....mjah.....uhhhh...ja.........pfffff....ja, ik zeg het maar gewoon....dat ik dus.....eeeuh...ja....dat ik een WiiU heb....
     
    Kevf vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah valt wel mee. Van heel veel games is ook nog niks bekend.
    Zoals Forza 6 gaat ook komen volgend jaar. Want die wisselt met Horizon ieder jaar. Maar die wordt pas aangekondigd op de E3.
    En zoals Nightbringer zei. Van Halo MCC hadden we vorig jaar ook nog niet gehoord.
    Tuurlijk geldt hetzelfde voor PS4 games. Maar om karig te zeggen is gewoon net iets te vroeg. :)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 smashes its way to Playstation 4, Xbox One and Steam!

    A final massive strike from the Storm Series will hit Europe, Middle-East and Australasia as leading video game publisher and developer, Babdai Namco Games Europe, today announced Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 for the PlayStation 4 computer entertainment system, Xbox One, all-in-one games and entertainment system from Microsoft, and Steam.

    World renowned Japanese developer and anime aficionados, CyberConnect2, are creating the most comprehensive and electric Naruto game ever. Developed exclusively for the new generation of video game consoles and PC hardware, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 delivers unbelievable graphics that go beyond anime-quality with blisteringly fast gameplay

    “The Storm series continues to be one of our most popular franchises and its leap to the new generation of hardware ensures that it won’t stop now. Our long-time partner, CyberConnect2, has always poured their hearts into the Naruto franchise and Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 looks forward to be the ultimate realization of the series!” Herve Hoerdt, Vice President of IP Strategy at Bandai Namco Games Europe.

    The series’ trademark one-on-one multiplayer modes return for offline and online play. Challenge players from across the world or across the couch in heated single match battles to determine the ultimate ninja.

    Fans from all over the world will rejoice to discover that Bandai Namco Games Europe is planning on bringing this new game to its -now famous- Srom-League!

    :D awh yeah
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk beter dan deel 3. Die laatste battle was echt gaar en ging anders dan de serie
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De WiiU is dan ook een jaar langer op de markt. De PS4 heeft een trage start, maar een jaar na vandaag heeft de PS4 ook een sloot vette titels waar je als PS4 bezitter heel gelukkig van wordt ;) Maar nu is het karig, dat ben ik geheel met je eens.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een console for the players toch ;)
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    *fixed! :+
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk er hetzelfde over, maar het is ook niet dat ik ze per se moet spelen, eigenlijk vind ik het lijstje van de X1 toch behoorlijk teleurstellend.
    2015 ga ik me prima vermaken met de games.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    De Wii U is inderdaad de console for the players. _O_

    Nintendo heeft dit jaar echt geluk dat Sony en Microsoft het af hebben laten weten met een enorm langzame start.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014

Deel Deze Pagina