Weet iemand wanneer de xbox online gaat, ik heb gehoord dat het in sommige landen in europa in de zomervakantie al online gaat. ik weet alleen niet wat ik van dat "sommige landen" moet verwachten.
Dat is een test ja.. ehm sommige, tsja, ik denk dat Nederland daar wel een aaardig land voor is omdat hier toch vrij veel breedband lijnen liggen (in tegenstelling tot andere landen). (*WouteR geeft zich alvast op voor de test )
nu kun je ook al online spelen. is van het gamers forum. zelf niet geprobeerd (heb 56k ), maar schijnt te werken http://forum.gamers.nl/showthread.php?threadid=30057&highlight=online
ga naar www.xboxconnector.com voor meer info ik ga dit weekend een router op mn box aansluiten ff checken hoe het via chello gaat. keep y'all posted
ff ontopic: wat wouter zegt zit zeker wat in, want nederland heeft niet alleen de hoogste internetdichtheid van europa, maar ook nog eens de infrastructuur (kabels e.d.) die ideaal is voor een netwerktest van microsoft... (haha zo zie ik t in ieder geval /me wil best een paar dagen van zn vakantie op offeren voor het testen..) [offtopic] online gamen werkt via chello goed, weinig last van (zware) lag gehad iig... [/offtopic]
Vandaag op het forum van spelletjesgarnaal (waar ik vaste gast ben ) glezen dat het in NL wel wat langer gaat duren ofzo, PAS ZOMER 2003 niet helemaal zeker, moet ff navragen
Ik vind de xbox echt een superconsole hoor, maar je wordt toch wel een beetje genaaid met dat internet gebeuren. Als je zo de berichten over de xbox hoorde in het begin, "Speel nu met je vrienden over de hele wereld! Gamers over de hele wereld treffen elkaar!" enzovoorts. Nu heb ik mischien hier niet ver genoeg achter de juistheid gezocht, maar het geeft de gamer toch wel een beetje verkeerde indruk. Want als je nu even niet denkt aan xboxconnect en gamespy etc. Dan duurt het dus nog een hele tijd dat je online kan gamen. Maar dat hoor je ze niet duidelijk zeggen. dat het nog meer dan een jaar zal duren! (Als wat wouter had gehoord, zomer 2003, juist is) en ze zeggen ook niet dat je er behoorlijk moet voor gaan betalen. Nu is de grootste doelgroep wel in de leeftijdscatogorie avn 25 tot 35, maar kids van 12/13/14/15 spelen toch ook genoeg op die xbox. Nou als die per maand 10 tot 15 euro moeten gaan betalen aan het internet gamen dan gaat er een groot deel van hun zakgeld doorheen (als ze dat al krijgen). Voor iemand met een baan is het niet veel, voor voor deze kids wel, en mischien had microsoft her toch wat meer rekening mee moeten houden. Dan kun je wel zeggen dat de ouders het dan moeten betalen, maar ik denk niet dat deze dat allemaal zullen doen. Ze betalen ook al een breedband internetaansluiting die ook best prijzig is. Kortom: Microsoft had best wel duidelijker mogen zijn over het internetgamen. (hmm..mooie betoog )
als het internetgamen 10 a 15 euro zou gaan kosten zou ik dat heel redelijk vinden hoor, zou ik best over hebben voor goede, snelle servers. maar ik ben bang dat ze toch wel een hoop meer drvoor gaan vragen eigenlijk
het zal in amerika volgwens gelakte info rond de 10 dollard kosten dus 10 euro is aanemelijk. verder kan je waarschijnlijk nog premium services kopen voor i dunno 5 dollar ofzo extra (weenie wat het inhoud) dus word best te doen denk ik anders tja heeft het geen zin voor ze!
Ok Ok jullie hebben wel gelijk!!! Alleen ik wil ook al zo veel andere dingen kopen, dat ik gewoon erg krap bij kas zit, maar goed das mijn probleem.