Hallo allemaal! Vanavond is er bij mij op school een 24-uurs actie voor de Clinic Clowns, eigenlijk is die al begonnen maar vanavond beginnen de activiteiten pas. Nu wil ik mijn xbox meenemen en hem aansluiten op een Beamer die hier op school hangt, heb ik hier speciale kabels voor nodig of lukt dit met de normale scart kables? Is het beeld beter als ik hem aan de advance scart kabels hang? Alvast bedankt!
naar ik meen heb je daar een speciale kabel voor nodig, maar dit weet ik niet zeker. als dat zo is, heb je waarschijnlijk pech, want ik denk niet dat je voor vanavond aan zon ding kunt komen... Edit// W00t, 500 posts Edit2// je moet ff kijken wat voor uitgang je beamer heeft.
Wat voor ding kan ik neit aankomen? Een beamer hangt hier al en aan die kabels moet wel te komen zijn, even naar de stad en terug naar scvhool. Geen probleem. Waar moet ik op letten bij die beamer?
Je moet inderdaad even kijken naar de uitgang. Als het een redelijk actuele beamers is, kun je het scartblok van je xbox losmaken en de gele kabel in de beamer stoppen. Voor het geluid moet je dan een andere oplossing zoeken.
welke aansluitingen hij heeft Nee maar ff serieus volgens mij verscheelt het nogal per beamer hoe je dingen erop aan kan sluiten. Maar een scart kabel zit er nooit op (volgens mij hoor). S-Video volgens mij wel bijna altijd (dus rood,wit en gele connectors) en anders hebben de meeste volgens mij ook wel component maar die kabel is zo een 30euro (als hij uberhaupt hier te koop is...) en is dan ook eigenlijk voor HDTV...Verder kan je er meestal dacht ik een pc op aansluiten dus dan lijkt me dat er een D-Sub aansluiting opzit (of DVI) Maar hang me er niet aan op... ik probeer je slechts te helpen met mijn beperkte beamer kennis...
denk je wel aan het feit dat een beamer geen audio heeft? Dus je zult ook een versterker moeten meenemen voor het geluid. Zelf heb ik een scartrouter thuis, de Xbox gaat in de scartrouter, audio van de xbox ook. Vanuit mijn scartrouter gaat er een RGBsync-kabel naar de beamer, audio gaat naar de versterker. En genieten maar!! Een beamer heeft NOOIT een scart plug, dus zoek het even goed uit eerst
normale beamer van 1,2,3,4jaar oud.........geel ,wit,rood........klaar. geluid loopt dan via beamer(2,3,4,5,6 watt ofzo) ,dus k**. versterker ertussen mooie boxen erbij..........RAGGEN.
Grappig wij hebben morgen ook een 24uurs lan op school voor de Clini clowns. www.gamezmarathon.nl Gewoon de rood/geel/wit kabeltjes gebruiken, elke beamer heeft die aansluiting.