Damn, de Xbox was echt overduidelijk aanwezig op de gamexpo. Toen ik terug liep naar het station en in de trein hoorde ik veel mensen over Splintercell praten, over de PS2 en NGC hebk niks gehoord. De XBW stand was trouwens dik in orde, naar mijn mening de vetste stand, onder andere omdat Tekki er stond Ik was overigens die gast met die gigantische Blinx doos in mijn klauwen. Alst goed is zweeft er nog ergens een foto van mij rond
Ik was er ook met twee vrienden. Ik heb een hele tijd Splinter Cell gespeeld, Quantum Redshift tegen elkaar, Blinx, JSRF, Sega GT en NFS6 en nog een paar anderen. Was dik gaaf. Was ook nog even langs de XBW stand gelopen, mooie controller en een leuke TV. Splinter Cell was overduidelijk het beste spel in Utrecht dit weekend.
was jij die ene met een gebroken arm die die doos had gejat?? dan heb ik met je gepraat( in caffetaria) een maat van me heeft ook een blinx doos gejat (ook forumer hier)
whaaahhaah , "rolt over de vloer van lachen" , wilde je ook Blinx doos jatten .. (jij hebt het gedaan) .. ik zat er zwaaaar aan te denken ik had hem zelfs al opgepakt en bijna uitgeklapt .. als er geen gast aankwam met Xbox suit aan .. snel "kijken"ernaar en terugzetten .. whahaha Ik wilde er ook 1 meenemen .. heb wel spijt dat ik even later niet weer heb geprobeert. Lolz ,leuk man ..
ik was uiteraard ook aanwezig was erg cool en heb met veel pijn en moeite de controler uit handen moeten geven toen ik Splinter Cell speelde
Ik had geen gebroken arm. Blinx doos mocht je btw meenemen, Toen ik er een had gepakt was de rest binnen 30 minuten weg omdat ze mij zagen lopen
mja het was niet zo moeilijk om die kleine doosjes te jaten, die xbox gast keek de andere kant op en woop mijn vriend en ik paken die doosje en lopen weg, de 2de die gejat is dus of zijn er nog meer mensen die spullen gejat hebben?
Ik vond dat de Xbox heel erg boven de NGC zat. De NGC stand dat hoge platform was echt super kut, als je daar stond kon je nog niet eens bewegen! De Xbox stand was ook wel druk maar dat was toch wel minder als de NGC stand. En er waren ook wel meer Xboxen als GameCubs, oftwel het was mega gaaf en lekker druk. Oh jah, ik vroeg waarneer de Brute force demo werd gespeeld en dat deden ze niet, minder, minder!
ja ik heb een NGC controller er uit gerukt het gene is dat ik hem niet kan aansluiten omdat dat inplugertje is achter gebeven bij het uit rukken van dat ding
mja de cube stand was idd heel slecht(en klein) maar er wordt toch duidelijk aangegeven dat ie groter is dan de xbox stand( gamexpo map), bullsh#t dus want de xbox stand was vet 2 keer groter
valt mee, als die dingen heel vaak gebruikt worden werken ze toch bijnan iet meer (zie n64 controllers in gamewinkels) die gc controller deed het niet goed bij mij dus....ik zou m ook eruit gerukt hebben
Heb gister ook splinter cell gespeeld maar er vielen mij een paar dingen tegen: - als je tegen een vijand schiet en raakt lijkt het alsof het hem helemaal nix doet, hij beweegt helemaal niet als er een kogel in zijn lijf knalt, maar hij schiet gewoon lekker door alsof er nix gebeurd is... - Als je iemand gijzelt dan knallen de andere bewakers nog gewoon op je, net alsof je hun schoonmoeder voor je hebt en het hun nix kan schelen,... Maar goed, hopen dat dit in de voledige versie wat beter is...
Nee we vinden je nu niet onwijs stoer. tegenstanders schieten dan alleen op je als je het pistool met X op hun richt, als je dus het pistool tegen het hoofd van het mannetje dat je vast hebt houdt schieten ze niet.