Volgens mij zit de ventilatie aan de zijkanten toch? Hoe lager je hem zet, hoe meer stof hij vangt, dat wel. Het beste is denk ik toch in een kastje ofzo.
Hm, ik heb er altijd een doek overheen als er niet mee gespeeld wordt. Dan loopt er minder stof in. Zal dit echt helpen of kan ik hem beter iets hoger zetten? EDIT: Foto om het wat duidelijker te maken, zo ziet het er dus uit als ik speel, als ik niet speel bedek ik hem nog met een doek, net als mijn GC rechts van de TV.
Mijne staat in een soort kastje bijna op de grond! Staat idd veel stof op, maar boeie! De mijne doet het al 2 jaar lang PERFECT!
Zo staat de mijne ongeveer ook! prima als je het mijn vraagt, vooral als je er een doek overheen legt! /Mod Gebruik de volgende keer aub de EDIT knop. Bedankt. - !SIC!
Ik kan hem ook in dit kastje zetten, dan flikker ik die videorecorder er wel uit. Of is dat kastje te smal, zodat je problemen krijgt met de ventilatie?
Kan ie niet op de video staan? Heel de tijd die doek eroverheen hoeft volgens mij ook niet elke keer. Gewoon regelmatig afstoffen, mijne werkt nu al 2 jaar goed (alleen dvd vervangen) door regelmatig afstoffen.
nee joh daar kan je hem gewoon in zetten. de mijne staat in een nog smaller kastje. maar het beste is om hem hoog te zetten. Daar vangt hij het minste stof.
Zet hem gewoon onder of bovenop de videorecorder, die ventilatie ruimte is genoeg, ik heb mijn XBOX een hele tijd in een ruimte laten draaien waar hij amper 1 CM aan beide kanten had, zolang je hem niet vacuum verpakt is het wel goed.
Gewoon de XBOX op de video zetten, of de XBOX en video omswitchen. Met ventilatie zal je weinig problemen hebben, er is genoeg ruimte aan beide kanten.
In principe wel. Het meeste stof komt van bovenaf gedwarreld, maar je zult het nooit in zijn geheel kunnen uitbannen. Stof zit overal, waar je doos zich ook bevindt, hij zal gestoffeerd worden...
Op de grond kan best, met iets eronder is denk ik het beste. Maar het kan goed hoor. Je ventilatie zit (zoals al eerder gezegd) aan de zijkant, dus zolang de ventilatiegleuven maar toegankelijk zijn voor frisse lucht kan het best.
Waar hebben we het over??? Gewoon je xbox ergens neer flikkeren waar de zijkanten open zijn en klaar!!!
ben ik t helemaal mee eens mijnes staat ook zomaar ergens op mn kamer op de grond stof te vangen. ...op de video of onder de video.... ...in het kastje met doek, of zonder doek.... boeiend
xbox ventileert toch het meest aan de achterkant? ik bedoel daar zit de coolingfan. ik heb me xbox momenteel ergens midden in de PC kamer staan omdat we aant verbouwen zijn(zie de "Show hier je stekkie" thread in de Green Mile zie je wel dat mijn kamer hard nodig was)