XBox op PC aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gregg, 2 jul 2004.

1. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de achterkant van mijn PC bekijk zie ik dat mijn videokaart (Geforce 5200FX) voorzien is van een video-ingang (geel gekleurd).

Is het nu mogelijk om mijn X-box op mijn monitor aan te sluiten en op welke manier. Dus zonder VGA-box of dergelijke.

De gele stekker van mijn standaard Xbox-kabel kan ik dus wel in de PC pluggen maar mag dat zomaar en hoe weet monitor dat hij x-box moet weergeven op scherm?

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft ju videokaart ook niet te weten. Het is voor hem gewoon een signaal wat hij kan weer geven. Je moet het gewoon zien alsof je een camcorder op een video recorder aansluit. Dat is alles

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dan het geluid nog.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet je zeker dat het een video ingang is en geen uitgang? De meeste videokaarten zijn voorzien van een TV-out, bedoeld om je PC-beeld door te lussen naar je TV. Om het andersom te doen heb je een aparte tv kaart nodig. Dus waarschijnlijk gaat het niet lukken.

5. gerjan

gerjan Guest

ik heb een (s)video out/in op mijn 9800xt, maar ik krijg maar geen normaal beeld op mijn tft, het beeld dat ik door krijg is 320x240 ofzo en vol ruis/onherkenbaar bijna.

iemand een oplossing

Deel Deze Pagina