1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox op pc-monitor aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door !xboxgamer!, 31 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een apparaatje waarmee je kunt xboxen op een pc-monitor, zoals de trust video console viewer. Ik kan dat ding alleen nergens op een internetwinkel vinden. Wie weet er waar je zoiets kan kopen???
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
  3. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, maar ik zoek eigenlijk iets dat een beetje goedkoper is, want voor dat geld kan ik net zo goed een nieuwe tv kopen.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedkoper dan dit kom je ze niet tegen vriend.
    Volgende keer anders ook even je maximale budget erbij geven. Had Monkeyk niet hoeven reageren...

    Veel succes met de aankoop van je nieuwe tv ;)
     
  5. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, want ik heb al meerdere keren op een forum gezien dat mensen de trust video console viewer hebben gekocht voor 30 euro, en voor dát geld kan je géén nieuwe tv kopen. Daarom wil ik ook weten waar dat ding te koop is.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, ik weet alleen die dure van boven de 60 euro. Laat maar weten als je erachter komt want mij lijkt het ook wel handig ;)
     
  7. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je kunt de gele stekker van de xbox niet op een video-in op de videokaart aansluiten?
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net even gemaild naar HotBit (daar zouden van die converters zijn voor ongeveer 30 euro maar dit is fout.
    De enige die ze hebben is deze.
    Hallo XXX,



    Dat product is alleen voor de Sega Dreamcast.



    Deze is voor de Xbox:



    http://www.hotbit.nl/product_info.php?products_id=175

    En die is dus weer iets van 60 euri... Dus als iemand er eentje kan vinden hoor ik het ook graag.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lijkt me sterk dat mensen hem (nieuw) voor €30 hebben weten te kopen.
    hier kost ie namelijk nog €73
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em op 26 januari bij de lokale computerboer voor 35 euro gekocht. Maar ja daar heeft xboxgamer niks aan.

    Diegene die geertbagerman aanwees is em wel, maar daar is ie veels te duur :|
     
  11. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat Die Kwaliteitdan Niet Naar Beden Van De Xbox, Bijv Speel Halo Van Xb0x Op Pc Monitor Is Die Toch Veel Lelijker, :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn anders typ je even irritant 8)
    De kwaliteit is niet lelijker maar anders. PC heeft een hogere resolutie en je zit dichterbij waardoor je een ander beeld krijgt dan op een tv.
     
  13. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je de xbox ook kunt aansluiten op een pctv-kaart, maar volgens mij heb je dan ook een hele goeie videokaart nodig, dus dan ben je weer net zo veel geld kwijt als dat je met zo'n ding van 70 euro kwijt bent.
     
  14. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    kuch....
    Nee, dat kan niet, want daar zit meestal kabelsignaal op en ook zou de videokaart geen ruk uitmaken. :)

    Zo'n kastje is het beste, aangezien dat direct op je beeldscherm gaat en je comp er dus niks mee te maken heeft, alleen Trust is waarschijnlijk één van de goedkoopste alleen er is 1 probleem...het is wel Trust == lompe kut-kwaliteit :)
     
  15. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga trust vandaag bellen om te vragen of dat ding uit de handel is gehaald ofzo, ik zet het wel op het forum als ik heb gebeld
     
  16. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb trust net gebeld. Ze hebben m uit de handel gehaald!!! :confused: :mad: :'-(
     
  17. error

    error Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wel handig als je mastercard of creditcard hebt..bij psxshop verkopen ze die ook ''lijkt het'', het plaatje is hetzelfde maar de specificaties zijn anders, ik denk dat ze gewoon willekeurig een vga kabel foto hebben genomen en der bij hebben gezet. maar nogal kut is dat want je krijgt vlgns mij een ander model..kan iemand nou echt vertellen of het beeld goed is met n vga kabel of welke vga kabel. Geen vermoedens maar echt dat je hem zelf hebt en dat je hem zelft heb getest en dus ook ZEKER weet. Ik heb gezocht op dit forum over vga kabels, dan krijg je alleen berichten van mensen die denken dat het superscherp is en mensen die zeggen zonde van je geld. maar nooit iemand die dat echt heeft gebruikt en gezien met eigen ogen en dan nog een duidelijk mening er over heeft..
     
  19. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n kastje en ik zeg alvast de kwaliteit is om te janken je haalt lang niet de kwaliteit wat je op je tv haalt....dus spaar dan liever door voor een xtra tv
     
  20. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat voor kastje heb je dan sommige zijn niet zo best nee maar op lik sang staan ook korte reviews die zijn wel positief bijv:

    Multi Purpose XGA Box (VGA Box)
    [​IMG]
    deze blijkt best goed te zijn in combinaties met S-video kabeltje (10 euro)


    Progressive-Scan Component VGA Box
    [​IMG]
    deze is vlgns mij ook erg goed


    YPbPr VGA Box (Sagestar (Redant)) (meest bekende denk ik)
    [​IMG]
    blijkt ook goed te werken maar er zijn wat negatieve reacties, soms heeft het te maken met instellingen zoals pal 60 hz werkt niet of


    3in1 VGA Box (PS/PS2/Xbox/GC)
    deze is vlgns mij helemaal slecht maar ik weet het niet ik heb hem nooit gebruikt
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina