Xbox op portable dvd speler.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xbox-daan, 4 aug 2004.

1. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben vandaag een portable dvd speler gekocht genaamd Lenco DVP-701 [​IMG].
    We hebben het gekocht omdat we ons altijd vervelen in de auto en nu dus een dvd kijken of op de xbox spelen.
    Ik heb er al een dvd op gedraaid en dat werkte goed, maar ik kon alleen de xbox niet aansluiten omdat uit de xbox én de dvd 3 gekleurde draadjes kwamen; rood, wit en geel (ik weet alleen niet hoe dat heet). Dat kon ik natuurlijk niet op elkaar aansluiter dus ik kocht een dingetje waarmee dat wel kon, genaamd 3RCA Video Coupler [​IMG]
    Nu werkt het allemaal wel, maar het beeld beweegt enorm op en neer alsof er een enorme aardbeving is waardoor niet te spelen valt maar het geluid doet het wel redelijk goed en de controller reageert gewoon (aan het geluid te horen).
    Ik heb al alle draden opnieuw gedaan enzo maar ik weet echt niet waar dat slechte beeld aan ligt en daarom vraag ik het maar hier in de hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    moet je hem misschien op een bepaalde zender zetten ofzo? Een kanaal voor externe ingang. misschien komt omdat er een ander beeld bezig is door je xbox beeld.

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan heel mischien aan de setting liggen van je xbox, als je in de opties scherm een aantal dingen wijzigd met betrekking tot het beeld; de hertz formaat etc...

4. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan kiezen AV in of out als ik hem op in heb komt dat rare beeld maar als ik hem op out heb komt het logo met een mooie achtergrond maar als ik een dvd kijk moet ik hem wel op out hebben staan, dus heel erg bedankt maar dat is het niet...

Ja goeie ik ga nu kijken heel erg bedankt.

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag, je moet het in hebben aangezien je het beeld en geluid van de xbox naar je dvd speler stuurt. dat hij het dan op out wel pakt vind ik best raar.

6. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa... het is gelukt... ik had PAL-60 ofzo aanstaan bij de instellingen van mijn xbox want op mijn gewone tv doet ie dat wel maar op deze blijkbaar niet en nu heb ik dat uitgezet en nu doet ie het wel... super bedankt HeAvY-GeAr...

7. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost zo'n ding eigenlijk en kan je beetje fatsoenlijk op gamen? of is het gewoon leuk voor even?

8. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hem gekocht voor 379,- euro maar ik heb er ook een gezien van 150,- euro maar daar moet je de accesoires (afstandsbediening snoertjes etc.) bijkopen en dan wordt het wel wat duurder maar de mijne is dan weer wat luxer; je kan het scherm 180 graden draaien en je kan hem ook aan de hoofdsteun doen en je hebt een tasje enzo... en over het gamen, net heb ik even gespeeld, je moet wel dichtbij zitten omdat het natuurlijk geen groot beeld is en het geluid is ook niet echt super maar verder speelt het hetzelfde... en als je een lange reis heb of als je ergens op vakantie bent waar geen tv is en je kan niet zonder xbox dan is dit natuurlijk super.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal top dat het gelukt is, veel plezier ermee.

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et standaard in de hoofdsteunen. Werkt perfect. Voor lange ritjes, is het best te doen.

11. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Zorgen dat je xbox aan kan in de auto dus op je auto aansluiten ik zeker wel moeilijk of niet? Het klinkt namelijk heel verleidelijk.

12. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik speel niet in de auto, in de auto kijk ik dvd's, maar als ik er ben zit ik 2 weken in een huisje zonder tv en dus zonder xbox dat kan natuurlijk niet he? 8)
    Want die dvd speler zit al in de sigaretten aansteker, en dan kan ik de xbox daar niet in doen of ik moet nog allerlei omvormers enzo kopen en daar heb ik nu ff tijd voor... volgende keer misschien, maar als er een snoer bestaat dat je twee apparaten op één sigarettenaansteker kan doen, is het niet moeilijk.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004

Deel Deze Pagina