Goeie avond Ik heb een vraagje i.v.m. mijn Xbox en me nieuwe Iiyama TFT. Je voelt hem al aankomen zeker Ik wil me Xbox op me nieuwe scherm hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Me scherm heeft VGA en DVI mogelijkheid. Ik heb nu van die brakke Philips meuk, dus liever die Iiyama Alvast bedankt
geen component? Hmmm... dat is het handigste namelijk... Anders moet je ff zoeken om van component naar VGA/DVI, en moet je natuurlijk een High Defenition Pack of iets kopen Als dit te veel werk is moet je een Advance Scart kabel halen en gewoon in je TV doen (hij heeft toch wel minimaal 1 scart aansluiting? ). Dit geeft bijna hetzelfde beeld, verschil is minimaal...
Je hebt 'VGA boxen' speciaal voor xboxen. Die zijn wel te vinden in Nederlandse internet shops. Plug je gewoon in de xbox en daaraan de VGA kabel van je monitor. Handy... Ik las laatst in de UK Xbox magazine over een hele goede...weet alleen niet meer hoe die heet Er is trouwens al een threadje over met de nodige informatie...zoek maar even...
Jup, er zijn al diverse draadjes hierover, te vinden met de [search]zoekfunctie[/search]. Dat maakt deze wat overbodig waardoor ik hem sluit.