1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox openmaken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door deures, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deures

    deures Deures groet NEC

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou....
    ik wil dus de bovenkant van mijn xbox spuiten, stickers plakken en het enigste wat ik hoef te weten is:
    hoe kun je de bovenkant van de xbox los krijgen? wat moet je schroeven, losmaken?
    en hoe kan ik dit het handigste aanpakken?
    (liefst nog met foto's!)
    alvast bedankt!
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
  3. deures

    deures Deures groet NEC

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    neeee! die thread is mijlenlang! dus ik wil gewoon ff een overzichtelijke thread! alleen deze vraag hoefd beantoowrd te worden...
    en trouwens ben je een moderater? zo nee waar bemoei je je mee?
     
  4. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel toch alle schroefje er uit hallen met torx 10 en 15! en vergeet die 2 niet onder de stickers. En ja k'heb het ook niet zo met mijlenlange threads. Al die mods die zeggen dat je daar moet kijken en dan ben je 24 verder en weet je het nog niet.

    (tip) Kijk eens op www.xbox-scene.com)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  5. deures

    deures Deures groet NEC

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    welke 2 onder de stickers? welke sticker doel je op?
     
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Die twee in die het dichst in het midden zitten en onder die zwarte dingen zitten er ook 4. Kijk eens op xbox-scene.com
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    6 schroeven aan de onderkant met torx 20 los draaien. 4 onder de rubbere pootjes en 2 onder de garantie en waarschuwings stikker enzo. Als je hem in het licht houd zie je een donker rondje waar de schroef zit onder de stikker. Succes!
     
  8. deures

    deures Deures groet NEC

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    alvast bedankt!
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me maar eens een beetje rustig houden, aangezien je hier nog niet zo lang rondloopt. Wat proxi bedoelt, is dat je je vraag zo kan stellen in die thread en je wordt geholpen. Je wilt het overzichtelijk houden? Lekker egoistisch om bij alle problemen waar JIJ mee zit, een nieuwe thread te starten. Daar hou je het lekker overzichtelijk mee 8) . Je moet je een beetje leren aanpassen hier en weten dat niet heel dit forum om jou draait. Als je gewoon in 1 van de laatste posts in de 'onoverzichtelijke' thread kijkt, zie je dat er een FAQ gemaakt is, die alles in het nederlands uitlegt.

    Voor de rest wordt hier ook veel verwezen naar www.xbox-scene.com. Vinden jullie dat echt overzichtelijker dan deze nederlandse thread? Xbox-scene is nog wel 100 keer meer onoverzichtelijk dan onze ene thread (komt ook omdat xbox-scene 100 keer zo groot is, respect _O_ ).

    Zijn jullie trouwens allemaal bang om in de 'onoverzichtelijke' thread te posten? Je mag gerust al je vragen aan ons stellen. We bijten niet en er is nog nooit iemand jankend van z'n computer weggerend (tenminste, niet dat we weten }:] ). Dus join de 'meest onoverzichtelijke thread van xboxworld' :+ . Helpen doen we altijd en dan kunnen we het allemaal in 1 thread houden, i.p.v. voor ieder probleem een thread aan te maken. Dan krijg je namelijk een hoop threads :cool: .
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niets meer aan bovenstaande posts toe te voegen.
    Je vergaat niet van een beetje moeite doen.
    Deze gaat verder dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina