Xbox opnemen op video

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xboxxtreme, 6 mei 2002.

1. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    ik was vanmorgen ff aan het rotzooien met de video en xbox, ik heb zo'n video en tv in 1 dus i druk op record en hij nam alles op toen ik halo aan het spelen was dus jullie moeten ook ff proberen.

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Met spellen lukt dat wel, met DVD films niet. Spellen hebben namelijk geen Macrovision kopieerbeveiliging, de meeste DVD films wel.
    Ook met een losse videorecorder kun je de Xbox spellen opnemen door je Xbox gewoon op de video aan te sluiten.

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    macrovision zuigt, wie dat uitgevonden heeft moeten ze een schop onder hun ass geven :D

4. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    oh, lol maar ik begrijp dat wel.

Toch kewl, had net 30 minuten halo opgenomen.

Ik heb ook digi en als je die video in in je tv stopt en video out in je digi kan je zo opnemen op een band had net ff mijn setup opgenomen. 8)

5. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    kan natuurlijk ook een digitale videocamera op je videorecorder/tv aansluiten en het op je digitale videocamera opnemen en dat dan op je pc zetten, zoals bij de meeste opnames is gedaan.......

6. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook zo'n analoge videobewerkingskaartje kopen (als je er geen hebt) en dan je xbox via die tulp stekkertjes aansluiten en je geluid op je soundcard dan heb je het direct op je pc k denk dat dit voor betere kwaliteit zorgt (minder verlies denk ik).

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap 1 ding niet: Hoe kan je zorgen dat je videorecorder de zender met de goeie frequentie opneemt:confused: Want de zender waarop je speelt heeft geen frequentie...

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    AV kanaal kiezen op je vcr.

Deel Deze Pagina