Mijn xbox heeft de laatste tijd nogal problemen met het lezen van de cd. Dus nu wil ik hem laten maken, maar kan ik gewoon bij de winkel langsgaan waar ik hem gekocht heb of moet ik hem opsturen. En als ik hem moet opsturen, wat moet je dan allemaal doen? Kan iemand me helpen die al eerder problemen heeft gehad met zijn/haar xbox. Alvast bedankt.
Ik weet niet of het via de winkel kan. Heb het zelf (gelukkig) nog nooit gehad. Maar bel anders even de MS helpdesk of lees anders even in de handleiding of de zooi folders die je bij je Xbox hebt gekregen. Daar staat zeker meer informatie in. Er wordt dan een doos naar je huis gebracht waarin je de Xbox stopt en vervolgens wordt de Xbox zo verstuurd naar MS. Dan wordt hij binnen + - 3 dagen weer teruggebracht.
Hee ik woon zelf ook in almere, maar dat even terzijde. die van mij was kort geleden ook raar aan het doen en heb toen MS gebeld. Dit nummer staat achterin je handleiding[08000233894]. Let wel;de gene die jij belt praat wel engels je belt namelijk naar ierland. Die man/vrouw vraagt naar je serialnr die onder je xbox staat. Voor de rest stellen ze nog een paar vragen en vervolgens krijg je een lege doos door MS thuis gestuurd. Hier zit een kleine handleiding in wat je voor de rest moet. Ze zeggen dat je hem binnen een week weer terug hebt maar bij was dat al na 3 dagen.Veel succes Laterz
Bedankt voor de reacties allemaal(alletwee). Ik denk dat mijn vraag nu wel beantwoord is, dus als niemand nog iets zinnigs heeft toe te voegen dan kan er wel een slotje op.
Je kunt hem niet naar de winkel terugbrengen. De hele reparatieprocedure moet je zelf regelen. Gelukkig is het een kwestie van het support-nummer van MS bellen, en dan heb je normaal gesproken binnen een week een nieuwe Xbox (al zit je nu wel met de kerst te klooien, dus zal wel wat langer gaan duren).
toen ik problemen had met me xbox ben ik eerst naar de winkel gegaan en die konden hem ook voor me opsturen alleen zeiden ze dat het dan zeker 2 weken ging duren en dat als ik zelf belde en het opstuurde dat het ongeveer een week zou gaan duren dus je kan hem wel terugbrengen alleen gaat het dan wat langer duren