Engeland is toch de belangrijkste console markt in europa en na een trage start is de Xbox eindelijk in de weeklijkse verkopen voorbij de Gamecube , Xbox 10,371 per week en de gamecube 6,657 per week zelfs in de installbase is de Xbox de Gamecube voorbij en de verwachting is dat het gat tussen de Xbox en Gamecube alleen groter wordt met de verkoop van de sega pack. Qoute:Xbox has confounded expectations by pulling well clear of Gamecube in weekly sales, while edging past Nintendo's machine in the all important yearlytotals. voor het voltallige artikel zie link www.computerandvideogames.com
Tis zo dat ik niemand, echt niemand ken met een Gamecube en toch al meer dan 5 met een Xbox, en nog een paar die er waarschijnlijk binnenkort een gaan kopen.
Prachtig, misschien worden wij er wel beter van als blijkt dat de xbox erg populair is in europa (developers, releasedates)
Het is dus een feit dat er meer volwassenen en tieners zijn dan kleuters in Engeland. NGC: much too kiddy!
Das mooi, alleen in mijn omgeving merk ik het niet echt. Ken, op 1 iemand na, alleen mensen met een GC
Ik ken 2 mensen met een Cube, en 2 met een Xbox (1 persoon heeft ze alle twee). En natuurlijk ongeloofelijk veel mensen met een ps2... Maar..eh..tja..goed nieuws
Wel ff on topic blijven he? Da's idd goed nieuws van engeland, en met Splintercell zal de Xbox nog verder uitlopen. Ook hier in Nl vind ik ze langzaam beter gaan, afgelopen week waren de xboxen in de Intertoys uitverkocht en vandaag nog hebben 2 vrienden ook nog 1 box gekoxht. De Xbox is mighty! Yeah!
ontopic? Ik ken er 2 met een PS2, 1 met een GC en een stuk of 15 met een xbox (stuk of 6 via Game Syndicate).
Ken 1 iemand met een Xbox en 1 iemand met een PS2, das dan alleen ff in mijn vriendenkring want vage kennissen tel ik ff niet mee. Maar dit is wel heel mooi nieuws