Zijn er hier ook mensen die uit Schiedam komen en een xbox hebben want ik ben wel nieuwschierig i.v.m een lan ofzo. Vraag me af hoeveel mensen in Schiedam een x-doos hebben... GR33T Dabo
Waar ken ik dit toch van, misschien van xbox owners in almere? Dit gaat toch niet gedaan worden door iedereen he?
Nou er zijn maar een stuk of 650 gemeenten in Nederland dus misschien een goed idee als ik voor elke gemeente 1 maak?
JA! volmondig JA! ook voor Ridderkerk e.o (rotterdam, barendrecht, zwijndrecht enz.) mzzl Munch and Abe
650 threads voor hoeveel mensen? 10??? niet dus grappemakert! maar dees hoeft niet dicht en kan toch naat LAN forum
Hoi ik kom uit rotterdam vlak bij centraal al wil binnenkort een lan party houden your welcome. Ik heb 2 tv thuis alleen geen link kabel. Laat met het spoedig weten Lenn
Nou best heb alleen ook geen link kabel wel een crossover weet alleen niet of dit hetzelfde is of dat het iets anders is maar wel werkt of dat het iets anders is en niet werkt en anders koop ik wel een linkkabel.
Nope maar kom er wel eens met de trein ik woon in vierpolders near spijkenisse. Ik wil best lannen maar ik heb nog geen xbox
Vriendin van me komt binnenkort uit Schiedam (vanaf half augustus ofzo). Ikzelf uit R'dam, maar das ook in de buurt!