Zo, ik heb me net een vette 100 Hz, 100% FLAT Breedbeeld TV aangeschaft (van Sharp) en wil nu ook nog "DE" S-Video Cable erbij (van MONSTER) maar die is vrij prijzig zag ik wel weer (100 freaking Oiroos) maarja dat moet dan maar MAAR wat ik me nog steeds afvraag ik of ik nu tegelijk Europese en Amerikaanse spellen kan spelen op me TV, hij ondersteund zowel PAL als NTSC dus in princiepe zou dit toch moeten kunnen. Denk hierbij even aan een denkbeeldige ge-chipte Xbox !! Alvast bedankt..... mzzl
Als het in de handleiding van de tv staat dan kan het he Mijn omstandigheden zijn niet zo goed. Ik heb maar een klein tv'tje met een normale kabel erbij...
Ok ten eerste bedankt voor jullie reacties !! wat hebben jullie eigenlijk voor TV's bij je Xbox ?? EN kennen jullie die VETTE kabels van het merk MONSTER ?? mzzl
Die gast vraagt alleen of ie europese en amerikaanse spellen kan spelen, en dan begin jij te zijken over een slotje omdat erin staat dat ie amerikaanse games wil spelen met een modchip, echt niet te geloven wat een schijnheilig gezijk altijd op dit forum als het woord modchip valt, ooit al eens gedacht aan de homebrew kant ervan, waarschijnlijk niet.
HEYYY thanx JeanV voor het vertrouwen !! of het terecht is laat ik in het midden MAAR inderdaad dat scheinheilige gel*l ..... MODCHIP ahhhh wat ENG !! niet zo aanstellen jongen, we zijn geen kinderen meer he
rot es op, waarom schijnheilig gezeik over een modchip?? niet van mij, ik ben zelf ook van plan om een modchip te kopen voor 'import games'
Jouw TV kan heus wel NTSC aan.. Perfecte situatie? Heb jij een DD5.1 set? Heb je een HDTV? Niet dat je zegt, nee. Zelfs mijn TV beneden is beter dan dat ding dat jij nu noemt
Dat is dus absolute bullshit want tegenwoordig heb je dvd region x, kan je import spellen mee spelen en geen copys
Wat wouter nu denkt: ban/geen ban/ban/geen ban by the way: Breedbeeldtelevisie, dolby surround home cinema system, xbox, ..... = meer heb'k niet nodig ( buiten goeie games dan )
dan vind jij het bullshit, divx en vcd is wel leuk. ik denk niet dat ik er gekopierde spellen op ga spelen
Tjesus, kom jij nog wel eens buiten?? By the way. Is dat Region X dat je Xbox regiovrij wordt, en dat je vcd en svcd kan afspelen legaal of niet? Zoja, waar kun je dit kopen? En, ik ken de "MONSTER" kabels niet, wat is dit precies?