Ik deed gisteren mn Xbox aan, en per ongeluk meteen uit en hij maakte een heel vaag geluid erna.. ik schrok me de t*ring! het leek een soort van piep, alsof de dvd-drive of harddisk van hele hoge toeren naar langzamere toeren gingen.. iemand dit ook al eens gehoord? of xbox kapoet? PS. probeer maar een keer, uit en meteen aan.. en submit wat ie doet..
Probeer maar een keer uit en aan. Ja daaaaaaaaaaaaag! Straks is de mijne ook naar de klote. Ik heb het nog nooit gehad. Doe hem ook nooit zo maar uit in een spel.
yep, zeer slecht. Net gelijk bij een PC mag je je Xbox ook niet "hard" uitzetten wanneer je midden in een game bent... -- - -- - -- - -- - ohhh yeah! - -- - -- - -- - --
Keybern, en hoe mag je hem dan wel uit zetten volgens jou? alt F4 is een beetje lastig. Het is een console, die wordt gebruikt door allerhande mensen. Ook mensen die geen idee hebben wat daar vanbinnen allemaal gebeurt met Harddisks enzo. Zodra je 'm aanzet met een spel erin staat 'ie aan er is maar 1 manier om 'm uit te zetten en dat is 'hard' met de uit-button. Zolang er geen grote waarschuwing in de handleiding staat dat dit niet mag, zou het geen probleem mogen zijn. Kwestie van bij opnieuw opstarten de zaken altijd even opruimen. Juist het feit dat je over dit soort gezeur niet hoeft na te denken maakt een console toegankelijk voor het grote publiek (in tegenstelling tot PC-gaming).
De Xbox power knop is niet vanne : AAn = Stroom er op. Uit = Meteen stroom er af.. in 5 seconden (tops) wordt de Xbox 'afgesloten'
ik heb het 1 keer gehad, maari k deed nix , was gewoon aan ut gamen en toen BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP maar gewoon gereset en klaar is kees, hij werkte weer
ik heb dat ook gehad. volgens mij zit er ook een speakertje in de xbox. druk maar eens op aan en dan gelijk uit of iets met eject. ik heb het al een paar keer gehad.
lijkt `n beetje op je pc als je teveel knoppen tegelijk induwt. is gewoon een waarschuwings geluidje denk ik..
nee als je je xbox aan zet en 1 seconde daarna weer uitzet. dan geeft die een piepje. dit is volgens mij geen slecht piepje zeg maar. dat hoort zo. ik denk dat dat is om duidelijk te maken dat dat er niet goed voor is.
je moet de xbox gewoon niet uitzetten wanneer hij aan het loaden is of wanneer hij gegevens naar de hard disk schrijft...
Precies... Ik ga altijd ff naar het intro scherm van een spel waarna ik hem uitzet. Dan kan er in principe nix fout gaan omdat er dan geen schijfactiviteit is (ze hadden eigenlijk wel een ledje ergens mogen verwerken waarop je kunt zien of er wel of geen schijfactiviteit is).
Huppakeee gewoon uitdrukken als ie uit moet en aan als ie aan moet nix moeilijks aan... Je moet natuurlijk nooit rare dingen gaan doen zoals achter elkaar aan en uitzette enz. maar wie doet netzoals ik de box wel ns aan door op de eject knop te drukke? ps. vinden jullie ook niet dat hij zo'n heel lekker opstart geluidje geeft?
Ik doe de xbox bijna altijd uit als ik in het menu van het spel sta, dus nooit in-game. En de DVD doe ik er ook niet uit omdat ik dan toch vaak de volgende dag verder ga. En ja, met je ejectknop zet ik 'm ook wel eens aan als er een CD in moet natuurlijk (of wisselen)
Ik heb (nog) geen Xbox, maar het zou toch onlogisch zijn als je de xbox niet zomaar uit kan zetten. Waarschijnlijk is de uitknop een soort afsluitknop voor de Xbox. Dus wanneer je die knop indrukt is dit hetzelfde alsop afsluiten drukken in windhoos.
het boxje kan gewoon op elk moment uitgezet worden.. tenzij je iets aan het opslaan bent.. en op die momenten staat er meestal ook iets op het scherm van 'Dont turn off your xbox system'. De rest van de tijd mag je um zo vaak uitzetten als je wilt het uitzetten van de box tijdens het opslaan (saven) van gegevens is verder absoluut niet schadelijk.. het kan alleen wel vervelend zijn als je je savegame kwijt bent
Nou ik knal 'em gewoon uit wanneer ik dat wil, of dat nou midden in het spel is of in het menu. Het is toch gewoon een console!