Hallo mede geinteresseerde forumgenoten, Naast onze grote logge doos, heb ik nog wat anders gevonden op google. De Xbox portable. Geen idee of ie echt op de markt komt of dat het gewoon een mooi plaatje is, maar hier ff een shot. en nog een ander soort Dit ziet er naar mijn mening dus best wel vet uit, dus ik moest het maar ff melden. En is bovendien wat leuks om over te praten. edit: oeps misschien niet helemaal op de goeie plek, maar waar moet ie anders?
Haha!wel leuk bedacht maar dit zijn gewoon controlers aangepast met fotoshoplijkt me wel grappig alleen zullen het net zulke K*T )*&%^&)(#)(^#)^bagger dingen zijn als hun grote zuster dozen..
ja zoiets vermoedde ik ook al, maar het ziet er f*ckingvet uit (die bovenste 2 dan). tja, vooral die onderste ziet eruit alsof ie met fotoshot is gedaan.
origami EDIT: Nóg later...oké was niet grappig :{ maar is wel vet halo'en op je 'origamse' (zoiets) vind het echt een klote woord. ochja..plaats het ff hier
Beginpost plaatjes van de xbox portable zijn wel extreem fake zeg.. Edit: Er bestaat tegenwoordig wel een echte portable xbox: bron: http://www.portablesystems.net/index.htm
Waauw, wat lekker klein ook weer...had ik BTW al gezien. Die aller eerste 2 (van beginpost) zien er mooit uit...over de rest kan ik niet zo spreken.....
jemug, noemen ze dat portable. lekker intensief: inspannen om te gamen en inspannen om dat geval te dragen.
Je hebt ook controllers met een beeldschermpje er op, dus dan kun je bijvoorbeeld je xbox op je autodinges aansluiten en dan onderweg in de auto gamen Tis wel heel wat anders dan een portable maarja die controllers heb ik een keer gezien op Amazon voor 39.99 = even duur als gewone controlller (alleen dan komt er nog wat verzend-geld bij)