1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox prijs en release date

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 16 mei 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft heeft zojuist de prijs en de release date bekend gemaakt van de Xbox. De Xbox zal bij de launch op 8 nov. 2001 vanaf $299 verkrijgbaar zijn. Dit geld alleen voor de US versie. Er zullen ongeveer 600.000 tot 800.000 Xbox-en aanwezig zijn bij de US Launch. OP de Officiele Xbox site is hier ook een filmpje over te vinden.

    Europese prijs en release date worden later dit jaar bekend gemaakt. Maar nu heb je wel een target. Dus zo rond de 700/800,-.


    700/800,-?? Lijkt me aardig bedrag :) ben er best blij mee
     
  2. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor, voor wat je krijgt (weet eigenlijk neit wat je erbij krijgt :) )

    MAar wat kost een losse game nou?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    100/120,- denk ik?

    enne je krijgt dus bekabeling erbij, broadband adapter, 1 controller en de box zelf
     
  4. Guest

    Guest Guest

    700/800 gulden is een mooie prijs, misschien als de prijs van de ps2 hier flink gaat dalen dat de xbox ook goedkoper wordt.
     
  5. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt hoeft niet perce.

    al kijk je nou wat de xbox heeft vergelijken met de PS2 nou voor 200 meer zou ik dus wel de xbox nemen hoor echt wel.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    PS2 is dalende en in maart 2002 als de box hier is dan is de ps2 zon zelfde prijs als de xbox dan is
     
  7. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2+Gran Turismo 3=$329
    SCEA has announced that it plans to release a new PS2 hardware bundle on 7-10-2001. From this date, consumers will be able to purchase the PS2 together with a game CD of Gran Turismo 3 A-spec for 329 USD. Gran Turismo 3 A-spec includes special effects such as sun glare hitting the windshield, shimmering heat rising off the tarmac, and real-time image mirrors on the cars. Initial reports suggest that improved opponent A.I. further enhances the realism. In addition to other features, the PS2 allows for each of the game's more than 150 vehicles to be designed and calculated to handle according to the real-world mechanics of that particular vehicle, considering weight, speed, friction, wind and more.
     
  8. Guest

    Guest Guest

    boeiend zzzzzzzzzzzzzzz
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    best interessante aanbieding, maar ik hoef geen PS2 :)

    enne tijmen is beetje psx fan denk ik
     
  10. Guest

    Guest Guest

    Xbox kicks ps2's ass :D
     
  11. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel boeiend want iemand zei dat ie dan goedkoper was dan ps2 dat wou ik even rechtzetten.

    Xbox forum wil niet alleen zeggen dat je over de xbox praat of is het fout als ik er maar het woordje ps2 bij haal?

    Hehe ben geen psx fan eigenlijk vond het maar een gammel traag ding :)

    Maar ik vergelijk gewoon wat er op de markt gaat komen en ga niet van te voren al zeggen van xbox owned ps2 ze ass.
     
  12. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok tijmen daar heb jij gelijk in, maar stel dat de ps2 200 piek duurder is dan xbox. als de xbox op de markt dan heb je wel de kans dat mensen gaan zeggen zo van 200 piek meer maar dan wel veel betere console dat was mij bedoeling eigenlijk.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar het gaat om de situatie op dat moment he, de xbox is dan 1 jaar voor op de PS2. als ze dan dezelfde prijs hebben is de xbox (misschien) de betere keus
     
  14. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heh dat bedoel ik

    nadeel :
    later uit
    minderspellen

    voordeel :
    beter specs
    hetzelfde prijs
    (goede games op komst)
    4 controllers

    en zo kan je wel doorgaan denk ik maar zo te zien is hier meer voordelen dan nadelen voor de xbox.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox heeft wel veel meer spellen bij de launch dan de PS2 hier had
     
  16. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok dat is wel zo, maar dan nog denk ik niet dat de xbox bij de launch meer spellen zal hebben dan de PS2 op dat moment heeft dat bedoel ik eigenlijk
     
  17. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat zei je niet.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    :D met de Xbox kan je weer langer mee dus ik denk dat op dat moment de Xbox of NGC de beste keus zal zijn. En dan moet je zelf maar kijken welke console je kiest aan de hand van de lijst met games die gaan uitkomen voor de verschillende consoles..
     
  19. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je weer gelijk in ja. En ik weet wel zeker dat ik de xbox neem niet alleen omdat we een site over hebben,maar ik wil iets goeds hebben waar spellen vooruit komen die ik leuk vind en die ook nog eens goed zijn.
    Ja dan is het voormij snel gekozen: XBOX.
    kijk al neem ik weer een nintendo dan krijg ej weer zoveel van die kinderachtige dinge die ik niet meer leuk vind.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe je zit er niet meer in milad :D
    ik was eigenlijk niet van plan een van de andere next-gen consoles te kopen naast mijn DC. maar verdiepte me toch een beetje in de NGC en Xbox en vond de XBox het meest interessante.. misschien ook wel omdat ik een pc-gamer ben
     

Deel Deze Pagina