Xbox prijsverlaging maart/april 2003?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tigerstyle, 25 mrt 2003.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Opgelet twijfelaars! niet zeker of je wel een xbox wil kopeN?
    Nou, met het nieuwe XBOXLIVE COMBO pakket is het al een aardig ideetje, dan ook nog eens de platinumreeks erbij, máár ook prijsverlaging XBOX.

Het was al een gerucht, maar werdt afgewezen omdat Sony zijn prijs niet zou verlagen voor de PS2, en dus dat de andere consoles ook niet nog meer omlaag gingen. Maar nu heeft Sony de prijs wel verlaagd (met €60), dus de XBOX en Gamecube worden verder in het diepe gegooid.

gerucht: klik

"Dat wat betreft de feiten, nu de geruchten. Aangezien Sony hun console opnieuw heeft verlaagd en Nintendo hetzelfde gaat doen in de vorm van nieuwe combopakketten, kan Microsoft simpelweg niet de kat uit de boom kijken. Verwacht wordt dat de Amerikaanse gigant nog deze week (en waarschijnlijk morgen) een aankondiging gaat maken waarin ze kennis geven het prijskaartje voor hun 8 pond en 11 ons zware kindje."

/heeft iemand er nog iets meer over kunnen vinden?
    /excuse moi, Darkwing, even niet opgelet :mad:

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Move >> Xbox Hardware/General Xbox Forum

/edit wel goed nieuws trouwens! :)

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die gene xbox hebben ja..................:+

4. Het lijkt me niet zóóó heel slim om dit NU te doen. Ze kunnen toch eerst even afwachten voor Xbox Live?

Maar het is aan de andere kant wel weer slim omdat de Xbox steeds meer populair word en dat kan in de toekomst (Xbox Next) beter doen verkopen. De mensen moet denk ik eerst even zien dat het product Xbox goed is.

Ik heb de Xbox trouwens gekocht voor 479,-!:mad: Moet je nu eens kijken hoe duur hij nou is!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2003
  5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    wist je dat er al xbox live IS!

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    nee dat moet nog komen toch :+

goed nieuws voor de mensen die gen xbox hebben :D

7. Natuurlijk weet ik dat! Heb het zelf ook al bijna 2 weken!

Ik zal mijn tekst even wat verduidelijken.

Ik bedoel dus dat MS beter kan afwachten met prijsverlagingen, zo vroeg na de lancering van Xbox Live. Misschien schieten de verkoopcijfers enorm snel de lucht in en dan maken ze nog meer verlies per Xbox. Dan is die prijsdaling alleen maar nadelig.

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog één kopuh!!! 8)

9. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Jaa, mensen moeten meer xboxen kopen!

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Iedereen hier inzetten wat de nieuwe prijs is:
    Denk dat hij naar 199 euro gaat

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb em al in een krantje gezien, met xbox live erbij en MA en GR, ben de prijs vergeten

12. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    ARGH... heb hem net afgelopen vrijdag gekocht voor 259 euro ( Sega pack ).... ben dus weer te "snel" geweest. |:-

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik zou zowiezo achteraf gezien een 2e handse box kopen, scheelt bakken geld, en het 'risico' dat het eerder kapot gaat neem ik dan maar voor lief. Maar de echte mainstream koopt alles nieuw dus dit lijkt me een zeer goede boost, alleen veel te weinig effect aangezien Sony het ook al heeft gedaan en GC het ook gaat doen.

Maar ik blijf het jammer vinden dat niet de games goedkoper zijn geworden, ik denk dat daar makkelijker op gebudgeteerd kon worden.

14. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sega pack??? verkopen ze die nog dan?

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet zeker dat er zat mensen zijn die nog twijfelen over het kopen van een groene box. Ik denk dat weer een prijsverlaging kan zorgen dat ook deze mensen over de streep worden getrokken. I mean.. who can resist?

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    I totally agree, de verkoop in het algemeen zal ook gestimuleerd worden, maar het verkiezen van de xbox over de PS2 niet.
    Feit blijft dat 80% van de gamers GTA wil spelen en dus PS2 koopt, zo klaar als een koekje jmmr genoeg, en dat terwijl ik véél meer HALO dan GTA:VC heb gespeeld. U-N-F-A-I-R

17. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed zoekt vindt je er nog wel één. :cool:

18. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Toe maar weer, nog goedkoper. En dan te bedenken dat ik hem voor 479 euro heb gekocht:'-( :'-(

19. RogerRoger

RogerRoger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox live kit zitten alleen de games bij en niet het live pakket zelf. Dus alleen GR en MA.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm ja..... en wat heeft dat met een prijsverlaging van de Xbox te maken???? :confused:

Deel Deze Pagina