Ik was heel erg blij toen ik gister mijn nieuwe sony ophaalde, nu ietsje minder. Het probleem is dat ik aan beide kanten van het scherm 2 centimeter mis. Zo kan ik bij pro4 bijvoorbeeld niet de 1e letter zien van een naam in het opstellings veld en bij halo2 is dat ook zo. Ik heb de video al een keer op; -letterbox -breedbeeld -normal gezet met alle geen oplossing voor dit probleem. HELP ME PLZ
Zit op je afstandsbediening een knopje en daar kan je de "Resolutie" Instellingen mee wijzigen. Is op alle (nieuwe) sony's hetzelfde. Volgens mij heb je SuperZoom en nog wat van die dingen. Daar ligt het aan. Zit ergens een knopje op je afstandsbediening.
inderdaad, je ken je xboxinstellingen wel veranderen, maar daar verander je de beeld instellingen van de tv niet mee.. dan moet je je tv op 4:3 zetten, alleen heb je dan wel zwarte balken aan de zijkanten
Ondersteunt je tv rgb ? Ik had er ook eerst last van . Toen heb ik een rgb scart kabel gekocht en toen was het weg . *) De rgb scart kabel moet wel in de goede scart poort !