Xbox probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Renzo, 2 okt 2002.

1. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes,

ik heb een probleempje met de xbox en misschien kunnen jullie me helpen.

Me broertje heeft een xbox en ik zit zelf er over na te denken om me cube te verkopen en een xbox te kopen.

Naar een tijdjes spelen (van 5 min tot 2 uur) wordt me scherm zwart wit :confused: .

De xbox is perfect want op me broertjes tv doet hij het perfect, maar wat ik nou zo vaag vind is dat de N64, PSX en de Cube het perfect doen en de xbox zulke kuren heeft ]:- .

2. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt als problemen met je aansluitkabel naar de tv..

3. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    neey klink eerder alsof jou tv het niet aankan op je broertjes tv doet de xbox het toch wel goed ? zonder zwart scherm ???

neem dus een andere tv !!!! of mischien kan je svideo proberen ofzo laat je effe informeren in een gamewinkel ofzo !

Suc6

L@terz Quen

4. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe verklaar je het dat de cube het wel perfect doet?
    volgens mij zenden ze allemaal hezelfde soort signaal uit.

5. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Quen heeft gelijk... sommige Xbox spellen lopen is 60 Hertz (NTSC) en als je TV dat niet aankan dan krijg je zwart wit beeld.. EU tv's lopen standaard in 50 Hertz (PAL)

meeste nieuwe TV's ondersteunen 50/60

hoe oud is je TV?

Laatst bewerkt: 2 okt 2002
  6. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Iets van 1,5 jaar oud, wel een bagger merk.

Maar ik heb met me cube (ssm:b) ook 60 hertz geprobeerd, het beeld werd er niet beter van omdat mijn tv dat niet ondersteun (zoveel ik weet, is alleen bij duurdere tv's volgens mij) maar ik kreeg geen zwart wit beeld.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie luisteren niet hij zegt na een tijdje wordt zijn beeld zwart wit als de tv het signaal niet aankan zou dat gelijk gebeuren, het zou aan de kabel kunnen liggen dat daar een knikje inzit ofzo.

8. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zal je vertellen, ik heb ookt zo'n soort probleem gehad met een oude philips tv, toen had ik net een Playstation en steeds als dat ding 5 minuten aanstond ging het beeld allemaal knipperen enz, heel irritant,

dan na verloop van tijd was het weer goed, totdat ik mn tv uitzette dan

wat je moet doen is, even goed opletten waneer het nu precies gebeurd, en zet eerst die box maar is op 50 hz

goodluck!

9. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ff goed beschrijven,
    trouwens het is allemaal erg vaag ik denk ook niet dat ik het kan fixen maar ik had gehoopt dat 1 van jullie ook zulke ervaringen heeft gehad en mij verder kon helpen.

De xbox en alle draaden enzo zijn perfect want als dat niet het geval was dan zou hij het bij me bro's 8 jaar oude philips tv ook niet doen.

Als ik bv. een dag niet gegamed heb dan gaat de xbox naar ongeveer 1,5 uur zwart-wit naar kleur knipperen, dat gaat steeds sneller en naar een min. is het beeld gewoon zwart-wit.
    Als ik hem dan naar bv. een uurtje weer aanzet dan is hij weer kleur maar naar 10 min. gaat hij dan weer knipperen met dezelfde gevolgens :confused: .

Echt super leip want me xbox staat niet op 60 hertz en ook al stond die het wel dan zou die nog niet zwart-wit worden omdat me cube ook niet zwart-wit met 60 hertz werd.

Wat ook helemaal vaag is dat ik 5 dagen zonder problemen gegamed heb en dan opeens zonder maar iets geks gedaan te hebben gaat hij weer kutten.

Ik vind het echt super klote want ik heb me cube ongeveer al verkocht en ik wou een xbox gaan kopen, maar ik ga denk geen nieuwe tv kopen voor dat ding (dat wil ik wel maar heb geen $).

10. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed kloote voor je man

Ik zou het ook echt niet weten, mijn advies, probeer is een advanced scart pack, mischien als je je box met RGB aansluit dat ie dan wel goed werkt, probeer ook is andere scart aansluitingen

it aint much, but i hope i helps,

goodluck!

Deel Deze Pagina