Xbox probleempje met Monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RobinB, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinB

    RobinB Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Forumleden,

    Ik heb een tijd geleden een xbox aangeschaft, en ben toen op mijn tv gaan spelen.
    ik heb een tijdje later een nieuwe computer aangeschaft met een 24'' scherm.
    ik ben sinds een aantal dagen op mijn monitor aan 't gamen, alleen is er maar 1 VGA aansluiting in mijn monitor.... dus als ik wil computeren moet ik de kabel van de xbox er weer uithalen etc. etc. etc, en wil ik niet het risico lopen dat dadelijk een van de kabels , of mijn monitor kapot gaat. ik heb dus een andere oplossing nodig....


    Ik heb al in verschillende winkels gevraagd naar een VGA-splitter. alleen hebben ze hem nergens...


    ik wil hem dus nu met een HDMI kabel aansluiten, alleen heb ik me laten vertellen dat ik dan alleen beeld krijg en GEEN geluid, dat moet ik dus niet hebben. nu is mijn vraag:


    Kan ik de geluidskabel van mijn VGA kabel niet in mijn boxen steken, dat ik daar geluid uit krijg, en een aparte HDMI-kabel in mijn scherm proppen voor het beeld? en als dat niet gaat, heeft er iemand dan een andere oplossing?
    er is vast wel IEMAND met het zelfde probleem...
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hallo, en welkom.

    Allereerst gaat het topic op slot, omdat we voor dit soort dingen centrale topics zoals hier hebben.

    Om even snel antwoord te geven op je vraag. Het probleem is dat de HDMI kabel en de VGA kabel niet tegelijk in de xbox passen. Dus dan moet je OF het omhulsel van de VGA kabel slopen, of zo'n officieel microsoft HDMI setje kopen waar een speciale audio adapter bij zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina