wie gaat er nu een xbox op de kant zetten, dat doe je toch ook niet met een videorecorder die jappies zijn echt dom
Je moet idd geen DVD speler of zo op zn kant zetten.. een Discman is er op gemaakt om dat te kunnen, maar dit soort apparaten niet.. ook heb je natuurlijk die HDD.. als al hun kevertjes erin kruipen werkt dat ook niet zo best meer en in al die kleine appartementjes is er nauwelijks lucht om dat ding koel te houden
Toen PS2 pas uit was in Japan had die console ook veel probs dus ik denk dat het niet aan XBox/Microsoft ligt maar aan die Japanners zelf
Wat ik ga doen? als ik mijn Xbox ophaal op 14 Maart dan verzoek ik de gameshop eigenaar vriendelijk om hem even voor mij aan te sluiten zodat ik zeker weet dat ik geen :r kapotte Xbox ontvang.
aansluiten is simpel je pakt een hamer slaat er 3 keer op niet 4 want dan doet ie het niet meer Simpel toch
sh!t wat moet ik doen als mijn xbox defect is? ik heb em bij dimensionplus online besteld, en als ik em kapot thuis krijg dan ben ik de lul. want dan moet ik mijn xbox helemaal naar groningen brengen, en ik woon in de buurt van leiden. damn
Eej waar woon jij dan?? /Me woont ook in buurt van leiden maarre ehm.. meestal krijg je wel n soort van nr waarmee je hem gratis kan terugsturen (had ik met PSXshop), maarja... je krijgt dan geen geld terug, dus je mot wachten totdat die gerepareerd wordt
om precies te zijn woon ik in leiderdorp. is het beter om mijn reservering bij dimensionplus te annuleren en mijn Xbox bij ons in leiderdorp reserveren, of maakt dat niet uit?
Ik zou me er maar niet te sappel over maken, tenzij je regelmatig de loterij wint ofzo. Die paar doosjes die flippen, weet jij wat die mensen met die dingen doen.... Tuurlijk kan je pech hebben, maar dat valt toch niet uit te sluiten, missch. houdt die van jou er pas na een week mee op, is toekomst kijken. Let op mijn woorden, jij gaat lekker dozen de 14e
Dat lijkt me dek wel het handigst.. ik haal hem hier op bij de intertoys Gewoon omdat die het dichtst bij zit..
ik ga (denk ik) toch mijn reservering bij dimension+ annuleren en ik ga em lekker bij intertoys bestellen is er nog iemand die z'n xbox bij dim.+ heeft gereserveert?