Soms doet ie het niet en soms doet ie het wel. Zo gaat het met mijn XBOX. Soms gaat hij na het starten groen/geel knipperen en daarna weer eens groen/rood. Dan doet hij het weer een paar dagen en dan weer niet. Er is geen touw aan vast te knopen en de garantie is ook niet voorbij ... wat nu.
Ik zou zeggen: bel de helpdesk en als je nog garantie hebt de Xbox opsturen om te laten maken. Als je hebt gehoord wat de helpdesk heeft gezegd natuurlijk.
Zo iets had ik ook, lag aan de scart kabel. Ik had: Rood in geel, wit in rood, en geel zat in wit. Toen ging die ook met die lichtjes knipperen
ik had nog iets veel vagers de eerste dag dat ik mijn xbox had; Als je de xbox aanzette begon de controller onophoudelijk te trillen,er was niks met de instellingen,controllers was gewoon kapot.Stopte allen als je de xbox uitzette.Best wel raar.
De mijne ging de hond uitlaten en er kwam koffie uit de scart aansluiting. later vulde hij ook nog een keer mijn belastingbiljet in. Ik heb het allemaal maar zo gelaten. De laatste tijd heb ik weleens moeite om een game de lade uit te krijgen. beeld op zwart, knipperend licht maar de lade gaat niet open. meestal lukt het na een tijdje ineens weer wel. Ik zou hem wel willen opsturen naar Microsoft maar de garantie is over en de hond is vreselijk op hem gesteld geraakt.
Er zijn al zoveel topics over kapotte xboxen, gebruik de [search]zoekfunctie[/search] om deze te vinden. Dit topic voegt niet veel toe, deze gaat dan ook dicht.