Ik weet eig niet in welk forum ik dit moest plaatsen dusya. Maar ya ff topic maken waarover je verteld over jouw Xbox games , hardware enzo. Wat zijn je games/hardware. Wat is je top 3. Hoeveel uur heb je ze gespeeld. Welke het meeste... Ik heb een gesoftmode xbox met 2 controlers. [ik kopieer geen spellen , ik speel gewoon de gekopieerde spellen die er bij zitten. Die ik later toch later gwn in de winkel ga kopen] Gekopieerde spellen : -Fifa Street -Halo 2 -GTA San Andreas -Prince of Persia The Two Thrones -Need for speed underground 2 Originele spellen -fable -call of duty BRO -Burnout 3 -Dead or Alive Ultimate -Project gotham Racing 2 -Star Wars Knight The Sith Lords -Pariah En nog een hele grote Wishlist Meest gespeelde game zal wel GTA SA zijn zo'n 20 uur ofso. Ik heb nog niet zo lang een xbox dus zoveel uren heb ik er ook nog niet mee gespeeld. Maar in totaal zal dat wel een hele hoop uurtjes zijn
Nja, sorry, je kan het wel goedpraten wat je wil, maar modden is modden en dat betekent automatisch een gesloten thread. Ik wil je er trouwens even op wijzen dat je precies zo'n profiel kunt aanmaken op onze frontpage.