blablablabla whatever de ps2 is gewoon de beste want daar komende beste games voor uit en niet voor dat andere onding
En waar bazeer je dat op? Noem dan wel welke spellen he i.p.v. meteen te zeggen dat er betere op de PS2 komen. Ik vind dat het aan je smaak voor games ligt voor welke console je het beste ligt.
Hij zei: de meest goede games!!!! daar ben ik het zeker mee eens. ps2 krijgt imo alleen maar crap met ugly graphics.
ppppfff hebbe jullie het nog niet door, ik lul ook maar wat, het boeit me geen fuck wat jullie allemaal vinde. wel peace natuurlijk voor de Ps2 bezitters!
Deze ''aardige'' ps2-gast maakte net nog een Xboxsux-thread, dus ik zou hem maar niet al te serieus nemen. Ik geef ook voorkeur aan de Xbox omdat de spellen er het leukst op zijn, het is de modernste machine en Xbox Live is echt leuk.
Jij probeert ook alleen maar wat te provoceren als je er nou wat meer agrumenten bij zou zetten heb ik er ook nog wat aan. Maarja als je dat leuk vind moet je dat zelf weten. Ik het zelf de alleen de Xbox, die heb ik gewoon omdat ik het er grafisch toch een stuk beter uit vind zien als de Ps2. De gamecube vind ik maar niks, er nomen naar mijn mening veel te weinig spellen voor uit die ik leuk vind (ik hou namelijk niet echt van die Mario en Zelda games). Nog een plus punt vind ik toch ook wel Xbox live maar dat is niet echt de reden waarom ik toen een xbox aangeschaft heb.
Ik vind dat ze alle drie hun voor en nadelen hebben. Kwa spellen hebben ze alle drie niet zo veel speciale dingen. Op de ps2 vind ik alleen GT, Final Fantasy en GTA. Gamecube alleen Metroid Prime. En Xbox heeft Halo, Project Gotham Racing, Unreal Championship en Mechassault als spellen die mij het meest boeien. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de xbox heb gekocht vanwege de harde schijf, Halo en GTA. Waarom GTA??? Omdat toen ik de xbox wilde kopen, er nog gezegd werd dat GTA op de xbox zou komen.
Het is eigenlijk en domme vraag. TUURLIJK zegt hier iedereen bij XBW dat Xbox de beste is ( onder andere ik). Je vraagt toch bij een honden forum ook niet of de honden of katten beter zijn ?????????????????????? Tuurlijk zegt iedeeen dat de honden beter zijn
Ik heb GTA 3 en Vice City op de pc, dus ik vind het niet zo erg meer dat ze niet meer op de Xbox komen... Maar verder zijn racespellen bijvoorbeeld gewoon leuker op de Xbox door beter graphics, en vooral Xbox Live. Nu met Moto GP, straks met Midtown madness 3 en nog zo eentje is dat echt lachen. ps: honden rulen!!!
Ik word moe van deze discussie. Natuurlijk een Xbox. Ga niet weer uitleggen waarom. Ik kan je wel vertellen dat de Xbox een goede toekomst tegemoet gaat. MS zal er alles aan doen om de beste spellen op te kopen. GC vind ik niets. Ik ga mijn GC verkopen, doe er niks mee. Ps2 was leuk maar weer aan de oude kant. Spellen van Ps2 spreken mij niet aan. (op een enkele na: GT 4 en GTA vice city) Maar die laatste komt toch op de Xbox.