Trouwens welke klotehommel post dit weer eens helemaal verkeerd? nu wil ik echt een keer een antwoord : Waarom post je dit in OFFTOPIC?
Zeg, zo praat je niet tegen Wouter Offtopic = voor alles wat NIET met Xbox te maken heeft Dit hoort duidelijk in de General Xbox Chat
Zijn trouwens hele oude posters, waren volgens mij nog van voor 14 maart. Ze zijn alleen nog nooit in de Benelux uitgebracht, omdat Microsoft de doelgroep hier te klein vind en dus een heel klein marketing budget voor de benelux beschikbaar heeft gesteld. Dit is tegelijk ook de reden waarom er in de Benelux geen Xbox tv reclame is en in de rest van europa wel.
In Nederland zijn best Xbox tv reclames geweest, je kijkt gewoon niet genoeg tv! BTW die links zijn best wel dood. ]:-
Wat een KUTreclame. Microsoft is zo hard bezig om stoer te zijn dat ze wat mij betreft hun doel flink voorbijschieten. Ik kan er nauwelijks om lachen eerljk gezegd. Het is voor mij moeilijk om het over mijn lippen te krijgen, maar Nintendo heeft echt 100x betere reclame. De marketingafdeling van Microsoft zit ongetwijfeld vol met Amerikanen die niet buiten de eigen landsgrenzen kijken qua cultuur enzo. Als ze deze posters ook in Japan gebruiken vind ik het eerlijk gezegd niet zo gek dat daar bijna geen xboxen verkocht worden. Maar toch, beter slechte reclame dan geen reclame. In Nederland weet de helft van de bevolking niet wat een xbox is, terwijl iedereen weet wat nintendo is (ok, ok, ze hebben wat dat betreft wel een vette voorsprong, maar ze laten de voorsprong ook niet kleiner worden d.m.v. veel reclames). De Xbox is veel te goed om het zo een langzame dood te laten sterven!!! Shit
Het bedrijf dat die gamecube reclames heeft gemaakt is een nederlands bedrijf. Misschien moet microsoft daar eens mee gaan praten
Ik doelde meer op de gameplay-reclames en niet de teasers van voor 14 maart. Momenteel zien wij hier niks van de Xbox op TV, in andere delen van de Europa worden de mensen overstelpt met Xbox gameplay-reclame.
Ja ok das wel waar... En de reclames die we gekregen hebben waren imo echt slecht. Die reclames van Nintendo nu zijn echt goed. Dan zie je een game en denk je: WAAAT!! En dan zie je later dat het NGC is en dan denk je: KUUUT! ]:- Die vliegende baby van MS... Ik weet niet daarvan krijg ik geen zin om te gamen ofzo...