Xbox regiovrij??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ducha1998, 25 nov 2002.

1. ducha1998

ducha1998 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Even een paar vraagskes.
    Is de xbox (in Belgiƫ of Nederland) regiovrij?? Ik dacht van niet...
    Is er een mogelijkheid om hem regiovrij te maken (zonder hardware-aanpassingen wel te verstaan).

Ik las onlangs dat er op www.play.com een programma Xbox Region X te koop is dat de xbox regiovrij maakt. Heeft hier al iemand ervaring mee of zo??

Bedankt voor de info. :D

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij is het niet helemaal de bedoeling om hier over te praten op dit forum. Volgens mij word dit niet echt goedgevonden door ms.:{

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat hie al eerder blaandjes over geweest zijn het mag hier wel.

In die ander stond dacht ik dat hij heel vaak word uit gesteld dus dat het niet duidelijk is of hij wel uit komt. Of niet wouter (ik dacht dat jij dat gezecht had)

edit druk eens hier

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Europese Xbox kun je sowieso al spellen spelen die afkomstig zijn uit Europa en Australie. Dit omdat deze regio's allemaal PAL-regio's zijn. Dus Belgische spellen kunnen ook in een Nederlandse Xbox en andersom. Je kunt alleen geen Amerikaanse spellen spelen op een Europese (of Australische) Xbox. Region X waarover jij het hebt is alleen voor regio-vrij voor dvd's, en geen spellen. Er is wel een manier om spellen te spelen die van een andere regio afkomstig zijn, maar we mogen hier op dit forum niet over praten. Huisregels van Xboxworld:)

Deel Deze Pagina