hoi allemaal Ik had en vraagje Wie heeft er nog meer last van dat je je Xbox niet kunt registeren op xbox.com ikke wel dus ik heb meteen een mailtje naar xbox.com gestuurd maar ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben. ik viond het echt zwaar kl*te tanx
Ik daar echt geen last van bij mij werkt alles zoals het moet. Maar wat gaat er dan fout bij het aan melden?
Hij zegt dat mijn xbox al geregistreed is misschien dat iemand anders mijn serie nummer heeft gebruikt khoop ut nie
nee maak je geen zorgen dat heb ik ook maar bij mij kwam het doordat ik hem in het begin al geregistreed had en toen is de zooi daar ofline geweest en nu zegt ie steeds dat ie al geregistreed is. volgens mij hebben veel meer mensen hier last van
Daar had ik ook last van... Daz gedaan tijdens de rewardpack... Als jij die heb aangevraagd zal jij hem ook al zo hebbun staan.
ik snap je niet helemaal, je hebt al geregistreerd? en je wilt je xbox nog een keer registreren?? nee da tkan niet.
Daar had ik ook last van... Daz gedaan tijdens de rewardpack... Als jij die heb aangevraagd zal jij hem ook al zo hebbun staan. sorry wat is een rewardpack???
maar ik heb gebeld en zij zijden als je dat formulier hebt ingevuld wat je bij je xbox kreeg dat het goed zat!