XBOX registratie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mouse, 6 jul 2002.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Effe een vraag ik heb mijn xbox geregistreerd op de officiele site en mijn serial nummer stond er in vandaag ging ik kijken en mijn serial nummer is er niet meer en alsik hem er weer in probeer te zetten dan weigerd hij dat. Ik heb wel mijn reward pack gekregen. Hebben meer mensen hier last van?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze niet accepteren dat je je serial nr nog n keer invult..

3. Flood

Flood Guest

ja dat had ik ook...maar alsof je het echt nodig hebt dat ie geregistreerd is

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar ook last van. Volgens mij word je serial nummer gewoon geregistreerd als je een reward pack heb besteld.

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    jep..ik heb het ook...

mijn nummer is van de site gehaalt en ik kan me niet overnieuw registreren..dan zegt die dat het nummer al bestaat

6. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh en gelukkig lees ik dat ik ook niet de enige ben ;) nadat ik me had aangemeld voor Xbox Live wou ik gelijk ff me xbox registreren.. alleen dat was ie al ?! maarja.. zal wel door die reward pack komen jah

7. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Yupz khad utzelfde probleem

8. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus ook, meteen mailtje gestuurd naar X-Box support, kijken wat er nou was. Krijg ik een mailtje terug waarin ze me uitleggen hoe ik mijn X-Box op die site kan registreren..alsof ik dat vroeg!!!Maar weer mailtje terug gestuurd en het probleem nog eens uitgelegd....en dat dat bij heel veel mensen zo is. Ben benieuwd of ze gaan uitleggen waarom die registratie-nummers weg zijn.
    Trouwens, bij de X-Box zat ook een kaart waarmee je je kon registreren. Heeft iemand daar ooit wel eens iets van gehoord? Bij Sony krijg je tenminste nog een bevestiging dat je registratie binnen is.

12.16 : krijg toevallig net weer mailtje terug waarin staat dat ik een telefoonnummer moet bellen om het probleem recht te zetten.....wat een onzin!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  9. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woehahaha:D :D :D
    That's Microsoft :p

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Sony kreeg ik iets van vier maanden later of zo bevestiging dat ie geregistreerd was ja....

11. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook met psx.. toen ik em omgebouwd had en al 100 spellen had kwam me demo cd :D nou.. leuk als bierfilter

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Keb dat ding nooit ingestuurd. Dacht dat registreren op internet voldoende was... Is het handig om dat papiertje alsnog op te sturen?

13. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is bij mij ook.
    Ze zeggen dat ze niet weten waarom de gegevens niet meer op de site staan, maar dat de serienummers bij microsoft zelf nog gewoon in de computer staan. (ze gaven als bewijs m'n hele adres door)

Deel Deze Pagina