als je back en start samen gedurende 5 sec inhoud (ingame), reset je xbox naar je dashboard. heb wel gelezen dat het niet bij alle games werkt, bij RSC werkt het wel( heb geprobeerd)
Handig thanx. Hier nog een p het toetsenbord in het dashboard (als je bijvoorbeeld muziek een naampje aan het geven bent) heb je de volgende funkties: Left trigger: move cursor left Right trigger: move cursor right white/black: space/backspace X: cycles through symbols, accents & Caps lock hoef je niet telkens naar die knoppen links.
hmm das wel handig jah hoef ik tenminste niet meer steeds op te staan en de aan/uit knop in te drukken (of cdtje eruit en er weer in)
Handig!!! Bij JSRF klik je door alle logo's, en doe je 1 keer te vaak ''A'' en dan begint 'ie een nieuw game ]:- Nu dus gewoon back+start doen
vind ik ook. je leest de handleiding alleen alsd je niks te doen hebt. weet iemand nog meer ''cheats'' ?
Wat ik zelf wel een coole vind is dat je tijdens het luisteren van een audiocd je met X/Y de visualisaties fullscreen kunt krijgen!
Heeft bij mij nog niet mogen lukken. Misschien nog ff iets langer ingedrukt houden. In die 10 secs ben ik trouwens al lang opgestaan om het zelf te doen.....