Xbox Revolution??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xwon, 15 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk?

    De laatste tijd lees ik interessante dingen op het internet.
    Hopelijk hebben een aantal mensen de Amerikaanse MTV introductie van de Xbox 360 gezien want daar zie je "het verleden van gamen" en zie je Mario Bros en een Gameboy in voor komen en begint Frodo met de zin “A true Revolution in gaming!!”
    Deze twee zaken zijn aan het begin van de show te zien (dan kijken de meeste mensen)…. Dit soort “signalen” zijn er volgens verschillende sites bewust ingestopt en geven hints naar nieuwe tijden…

    Een aantal belangrijke specs van de Revolution en 360 lijken veel op elkaar:
    Revolution:
    MPU: Custom IBM Power PC
    GPU: Custom ATI
    Xbox360:
    MPU: Custom IBM PowerPC-based CPU
    GPU: Custom ATI Graphics Processor

    Waarom is Backward Compatibility nog niet aangekondigd? Proberen ze misschien ook de GameCube games op de 360 te laten spelen…?
    Waarom laat Nintendo nog bijna niets weten over hun nieuwe console…? Wat ze laten weten lijkt veel op de 360….
    Een “Revolution” is een omwenteling van 360 graden…..

    Afin, hier is mijn bron waardoor ik er toch stiekem wel in ben gaan geloven…
    Speculatie Xbox Revolution

    Wat denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  2. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij wel strak als dit betekent dat wij ook nintendo games kunnen spelen!
    Daarbij is het voor beide partijen ook handig, aangezien nintendo+microsoft samen de concurrentie met de ps3 dik aankunnen, mocht deze bovenstaande speculaties waar zijn, dan zou ik daar zeer blij mee zijn
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    uhmm.. nee, lijkt mij niet. :{
     
  4. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mee heel mooi maar ik denk niet dat het waar is. Helaas.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Leg dan ook even uit WAAROM je denkt dat het niet zal gebeuren...
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel een strak plan! Microsoft is in dit opzicht best origineel :cool: I love bees,, Our colony,, en miss dan deze 'boodschap'? :D
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je dat zeker? Revolutie is omwenteling, maar als die 360 graden is, ben je weer terug bij wat het was, dus geen vernieuwing. Omwenteling is iets heel anders/nieuws, dus eerder 180 graden...

    Nee, ik denk dat dit een beetje ver gezocht is. Nintendo moet gewoon blijven doen waar ze mee bezig, en dat is een eigen console en games met de grote namen als Mario en Zelda.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt inderdaad, maar de toespelingen die je ziet in de (Amerikaanse) MTV uitzending geven ook te denken....
    Ze prijzen Nintendo op verschillende manieren terwijl Sony niet eens genoemd wordt....
    + het feit dat het woord "Revolution" op verschillende manieren voorbij komt (in woord en beeld).
    Het geeft toch te denken O-)
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind het wel een beetje heel sifi hoor, iedereen zegt van z'n console dat het een revolutie is. (wasmaschines en strijkijzers zijn in de reclame ook altijd revolutionair 8) ) Ik denk niet dat nintendo er iets mee te mank heeft :{
     
  10. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant hoop ik niet dat Microsoft en Nintendo samen gaan, zo hebben de mensen meer voor het kiezen wat ze precies willen. Maar aan de ander kant ging het met de N64 niet zo succes vol en de N-Cube ook niet, toch lijkt het me stug dat Nintendo het op geef en samen door gaat met Microsoft.
     
  11. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel vet zijn en miss de kans voor Nintendo om hun kiddy game imago af te schudden we shall see mes amie
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo is echt niet dom. Er zijn nog steeds talloze gamers die uitsluitend voor de Cube gaan, en ze gaan zichzelf echt niet op laten kopen door Microsoft..

    Al zou het wel vetjes zijn... 8)
     
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ik hoop het niet!!! Persoonlijk vind ik nintendo echt heel triest
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :{ Waar de neuk slaat dat in gods naam nou weer op?

    Ik vind dit echt ver gezocht al zou ik het niet erg vinden als het zou gebeuren. Op die manier zouden het aantal kwalitatief goede games op die console erg hoog zijn, en op dat punt de PS3 absoluut verslaan. Maar voor als nog zie ik het niet gebeuren.
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ziet t al voor me, Super Smash Brothers op de XBOX 8)
     
  16. Casper26

    Casper26 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel chill zijn, gwoon de xbox 360 games van 1st en 2d party, + de goeie 3rd party support die Microsoft nu ook heeeft voor de XBOX 1, + de gamereeksen van Nintendo :p
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sony heeft voor de PSP ook het woord Revolution meerdere malen gebruikt.

    Zoals:
    The PSP Revolution Begins.
    Sony's PSP The Making of a Mobile Entertainment Revolution.
    The Revolution is now.

    En wanneer de 1e PSP met Linux beschikbaar komt , onstaat er weer een nieuwe Revolution.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  18. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk maar volgens mij zal dat niet zo zijn!
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een Next-Gen consol wil ik ook Next-Gen games hebben en geen Mario , Wario of Pokemon :mad:
     
  20. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    cker wel... het ontbreekt microsoft aan platformers... dat kan nintendo prima bieden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina