Hi ik heb net een xbox gekoopt ik wil hem online aan melden alleen hoe moet ik die code in tikken hij zegt steeds dat ie fout is mijn code is: xxxxxxx xxxxx hoe moet ik die in tikken er staat steeds op de xbox site Invalid Serial Number Format. ik hoop dat er iemand snel reageerd
Op de registratiekaart die erbij zit, staan juist weer teveel vakjes. Wanneer je dan wel de spatie gebruikt, heb je nog steeds een vakje over. Het andere nummer onderop je Xbox heeft 3 cijfers meer dan het Serial no., dus dat is ook niet de bedoeling om daar in te vullen. Anyway, ik dwaal af, ik denk idd ook dat je het zonder spatie moet proberen. Is dat gelukt?
Yep het is gelukt~!!!!!! nu ga ik die zaak weer bellen voor een demo zat namelijk niet bij me iksboxs
heheh, nou ik ga zo ook effe bij de MM langs om een demo cd te claimen Ik neem wel mijn bonnetje mee (is wel zo handig he)
Die demo cd was een extraatje wat je er bij de MM bij kreeg. Als je hem daar gekocht hebt krijg je hem zowiezo. Wanneer je hem elders gekocht hebt kun je het gaan proberen bij de MM, wie weet...
moek de bon meenemen? naar media markt? want ik heb hem bij de winkel ernaast gekoopt e-plaza rotterdam