wat een kutservice, wacht godverdomme op een transportdoos, nog steeds niet gehad, 3x gebeld, kreeg ik een of ander engels mokkel aan de lijn, zegt; o sorry, something went wrong! Geef mij maar de Sony PS2 service, binnen 3 dagen had ik een nieuwe Ps2. Maar we wachten geduldig af, je weet maar nooit. Heeft iemand wel goeie berichten over die Customer Service?
IK heb alleen nog maar goede dingen over de service gehad. Ik heb er zelf (gelukkig) nog nooit mee te maken gehad. Maar er kan altijd iets fout gaan.
Ah dus zo komen ze aan zoveel verscheepte PS2's Anyways, dit is de 1e schijnbaar serieuze klacht die ik heb gehoord. De meeste mensen prijzen de costumer support juist de hemel in omdat je je Xbox binnen een dag of 4 weer in huis hebt.
xbox service is perfect, hij mij ging het zo: dag 1: bellen dag 2: doos in huis dag 3: doos opgehaald met xbox dag 4: doos weer thuis met xbox met nieuwe dvd drive.
Nou, Ik heb nog nooit zo'n GOEDE! service meegemaakt. Bij mij ging het als volgt: Ik belde Man zij dat ik een doos zou krijgen Volgende dag: Doos aangekomen Moest Xbox erin doen en ff een nummer bellen Na een halfuur kwamen ze hem al halen! Drie dagen later: Xbox gerepareerd Cadeaus erbij!! Een dag daarna belde een man van MS op of alles OK was. Ik kreeg ook (tijdens de reparatie) steeds te horen wat ze aan het doen waren en of hij al klaar was enz. Dus ik vind het echt een hele goede service!!!
Bij mij ging het zo: Belde op een donderdag Vrijdag had ik de doos Maandag werd hij opgehaald Woensdag had ik hem terug Had hem dus met 3 dagen terug. dit vind ik de beste service
Mijn ervaring 30-12-2002 eind van de middag gebeld, kreeg steeds meer problemen met dirty or damaged disk. 31-12-2002 lege doos door UPS afgeleverd 31-12-2002 gebeld met UPS over afhalen, echter ivm. nieuwjaar kon dit pas op 02-01-2003. 02-01-2003 gebeld met UPS, echter doos niet opgehaald 03-01-2003 opnieuw gebeld met UPS, doos opgehaald weekend 06-01-2003 E-mail dat xbox gerepareerd en onderweg is 07-01-2003 UPS heeft xbox afgeleverd, dvd-drive vervangen Al met al ben ik zeer tevreden over de service.
Haha! Zoiets had ik een tijdje terug ook... Mijn controller deed nogal raar met PGR en belde ze daarvoor. Ze zouden de oude controller ophalen en een nieuwe achterlaten. I.p.v een nieuwe controller kreeg ik een lege doos opgestuurd om mn Xbox op te sturen Ik dus weer bellen voor uitleg... "Ja sorry meneer, het is hier niet helemaal goed gegaan. U bent verwisseld met een man die problemen had met Azurik". Hmmm.... ok. Stuurde ze me dus later wel een nieuwe controller op en de oude hadden ze niet opgehaald. Maar die werkt wel met andere games
vooral bij het Reward pack was iedereen die ik belde (+/- 2 x per dag om te vragen wanneer ik 'em nou kreeg ) gewoon heel aardig.
heeft iemand dat mail adres van die customer service, mijn controller doet ook vaag met pgr edit: al gevonden