1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox service steeds slechter?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EgYoWns, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren een bericht gestuurd dat ik een probleem had, en de meeste zeiden dat ik moest bellen dus ik belde, zeg die vrouw 'ik denk dat ze niet constant zijn, en dat ze het vast gewoon terug gaan sturen' echt ik zit hier met een probleem en zij denkt dat ze dan beter weet, dus ik wou daarop ingaan gaat ze zeggen ik wil hierom niet meer discusseren. Heeft iemand ook zo een persoon aan de lijn gehad? de eerste keer dat ik belde was het echt zo goed. (dit is wat ik gister had gezegt:
    Hallo, dit is al mijn 3e Xbox 360 en ik word steeds negatiever over Microsoft te denken mijn 1ste: 11x haken, kon echt niet meer verder spelen en strepen komen er als ik naar de Xbox dashboard ga. 2e: harde krak geluid bij aanzetten, tikkende geluiden, die strepen ook als ik naar de Xbox dashboard ga en vaak blijven haken. 3e: Toen ik het kreeg al gelijk 2x blijven haken, strepen bij het Xbox dasboard ga alweer, een wat mindere krak geluid bij het aan zetten, strepen boven en beneden bij het DVD kijken en het slaat stukken over van me DVD ik probeer bij een ander TV en een ander DVD speler maar daar was gewoon alles normaal, heb van alles geprobeerd of het aan me tv ligt of DVD (maar nee) en het rare het heeft mijn spellen niet beschadigd maar wel mijn DVD's. Dus aan die strepen ligt volgens mij aan mijn (kappote). Wat zou ik een godsnaam kunnen doen?
     
  2. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk krijg gewoon telkens dezelfde xbox terug..

    Zou anders gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt daar heb je ook gewoon 1 jaar garantie en dan daar je verhaal uitleggen en dan om een hele nieuwe vragen!
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    pff waarom moet jij voor elk probleem een nieuwe thread aanmaken, ik ga toch ook niet voor elke vastloper een nieuwe thread aanmaken. Er is in dat andere topic volgens mij al genoeg over je probleem gezegd, en anders is het nog wel DIT topic.

    Sorry voor mijn wannabe mod gedrag maar ik stoor me er gewoon aan.

    edit/: misschien helpt beter en duidelijker uitleggen ook wel.
     
  4. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ik stoor me er gewoon aan??? als je je er aan stoort, moet geen bericht erbij zetten, als jij snel geholpen wil worden, zou jij denk ook een nieuwe topic aanmakken, dus stoor je je aanjezelf. als je nix te zeggen heb over dit probleem, zeg dan nix. doe niet moeilijk:cool:

    k weet het trouwens niet, mischien Vassie's raad opvolgen, of nog een keer bellen en kijken of je een ander aan de lijn krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    excuus aanvaard van je wannabee gedrag, de andere krijgen gewoon een slotje
     
  6. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met haken
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, geen foutmelding oid? Maar hij zat gewoon vast, bij wijze van?
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap geen kut van je berichtje, maar ik heb nog steeds geen problemen met de service van Xbox.. werd heel goed geholpen op de helpdesk, mijn Xbox werd opgehaald, en had binnen 4 dagen weer een nieuwe binnen, die het nog altijd goed doet..

    Ik denk ook dat je nog steeds dezelfde Xbox hebt staan. Als ze je toezeggen dat je een nieuwe toe gestuurd krijgt (wat ik niet uit je bericht kan halen), moet je even de datum checken wanneer die gemaakt is (achterkant stickertje), dan op laten sturen, en kijken welke datum het nu is.. dan weet je het zeker.
    Maarja, wat wil je precies berijken met dit topic? Gewoon bellen, zorgen dat ie opgehaald wordt, nieuwe krijgen, en als het de zelfde is, aanklagen die hap.. :p

    Edit:/ over dat blijven haken, ligt denk ik meer aan je spel.. bij mij gebeurd het bij NfS soms, en bij CoD en PGR is het nooit gebeurd..
    Die strepen zijn niet goed :p
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  9. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Xbox 360 vast loopt (niet meer reageert)

    Het is verstandig om weer proberen te bellen, en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt. Of inderdaad terug te gaan naar de winkel (waar je je Xbox 360 gekocht hebt) om een nieuwe Xbox 360 te vragen.

    En probeer in vervolg iets duidelijker te zijn, met je beginpost.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat er een systeem is, dat er voor zorgt dat je altijd dezelfde aan de lijn krijgt.. (ik wel tenminste.. :p)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Nou... dat zal dan wel toeval zijn geweest. Toen ik belde (voor mijn Xbox 1) had ik de eerste keer een vrouw aan de lijn en de tweede keer een man. Maarja, we zijn nu dan ook wel weer een paar jaar verder, dus zal best zo zijn dat we een persoonlijke helpdesk medewerker krijgen :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    er zijn meer medewerkers hoor
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leg het inderdaad niet goed, ten eerste het blijft altijd haken bij de Xbox dashboard. Ten tweede eerste keer heel goed service en de tweede persoon ook (vrouw) maar de derde bedoelden ik persoonlijk die vrouw
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag anders een keer naar haar baas ofzo, of laat je vader een keertje opbellen. Ik snap dat je niet blij bent met een niet goed werkende 360 maar je kan het beter goed uit laten leggen door je vader dan boos worden.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja ik snap ook niet echt waarom je hier een appart topic over opent, terwijl je gisteren ook al een topic hebt gemaakt met je probleem? :confused: Ik doe deze op slot, dan laat ik die andere wel voor je open, maar ik zou je toch willen verwijzen naar die Kinderziektes thread (de link staat hier meerdere keren vermeld).
    Wij kunnen eerlijk gezegd vrij weinig doen. :eek: Dit is een discussie tussen jou en de service van Microsoft. Het klinkt misschien lullig, maar wellicht kan je vader of moeder eens bellen? Jij weet er natuurlijk het meeste van af, maar ik zie dat je 14 bent en misschien zijn de mensen van de helpdesk eerder bereid te luisteren naar een ouder iemand.

    Anyway, deze thread gaat gewoon dicht en je weet, de aanhouder wint, gewoon weer bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina