Ik heb mijn xbox net weer terug gekregen van reparatie. Nu staat er op dat papiertje een streepje bij DVD-Drive en Other. Dus nu wou ik weten wat other betekent? Wat dit kan zijn. Trouwens perfecte service mn xbox was een maand buiten garantie en hij is helemaal gratis gerepareert. Heb hem vandaag terug gekregen en maandag opgestuurd. Geweldige service!
Mijn xbox was ook een maand buiten garantie en de mijne werd niet gratis gerepareerd. Al wou ik de mijne repareren dan moest ik 130 euro betalen .
Was niks gebeurt, dvd drive was rot en veel crashes enzo... maar weet niemand het antwoord op mn vraag?
bij mij stond dat er ook, maar ik heb gewoon een xbox van iemand anders gehad, inclusief savegames van die ander..
Ik denk ze hier mee willen aanduiden dat de drive als is gemaakt en dus weer kapot gaat dat ze kunnen zeggen dat je er niet goed mee om gaat, misschien zit er maar 1 x garantie op elk onderdeel i'm not sure greetz me
Ja geweldige service maar dat betekent dat je dvd drive gerepareerd is of vervangen is.Bij mij vraagden ze niet eens hoe lang ik 'm al had.
Ja ik snap dat de DVD drive vervangen is maar dat andere, other, daar is ook iets van vervangen. Daarvan wil ik dus weten wat ze kunnen bedoelen
Denk het niet. Ook al zouden ze dat kunnen zeggen. 2 jaar is 2 jaar volgens de wet, hoe vaak iets ook stuk gaat. En als een apparaat al meerdere keren stuk is gegaan en is gerepareerd binnen de garantie mag je zelfs een geheel nieuw apparaat eisen, want dan is het gewoonweg water naar de zee brengen. Mischien gratis je mod-chip verwijderd en de originele BIOS teruggezet? <geintje> Zou het niet weten... zitten zoveel onderdelen in, zou vanalles kunnen zijn.
Mijn neefje kwam vandaag eens langs en na een beetje op de brommer te hebben gecrossed zouden we gaan xboxxen. Ik mijn xbox dus onder het stof vandaan gegraven. Ik had nog een Halo 2 + starterkit set gekregen van de Sint dus daar eens mee begonnen. Alleen liep hij (as allways) vast . Dus na 20x open en dicht pakte hij m eindelijk. Ik heb namelijk een allereerste generatie xbox en was ook de eerste hier uit de buurt (helaas nog steeds een van de weinigen , iedereen ps2). Ik begon dit een beetje zat te worden want hierdoor doe ik dus al maanden niks meer met de xbox. Ik dus ff gebeld met Xboxcc. Tot mijn verbazing waren deze nu ook Nederlands. Ik vertelde het hele verhaal. Hij dus ff kijken en ja hoor ik had in Augustus 2003 voor t laatst gebeld maar ze konden niks over dit probleem vinden. Die gast vertelde dus dat ze toen al wisten dat die afdeling opgeheven zou worden en ze erg bagger te werk gingen waar ik dan dus de dupe van was. Mijn garantie zou in December 2003 zijn verlopen. Maar omdat ze nu ook in Nederland zaten moesten ze voldoen aan Europese normen en dat hield in dat ze 2 jaar garantie moesten geven dus tot December 2004. Als extra deden ze voor diegenen die net buiten de boot zouden vallen er een maand bij dus tot Januari 2005. Nou ik was dus weer een maand te laat. Die gast dus ff overleggen met zijn supervisor. En ja hoor hij wordt van de week opgehaald voor diagnose, ik krijg een gloednieuwe drive en maybe gewoon een gloednieuwe Xbox. Dit alles geheel gratis dus geen 110 reparatiekosten + verzendkosten. Dit vind ik dus echt netjes van ze en hierbij dus respect voor de mensen van Microsoft met hun service Hebben meerdere van jullie dit soort goede of misschien wel hele slechte ervaringen met Microsofts service? Post hier dan het verhaal. Dankzij deze service heb ik net ook mijn account op deze site geactiveerd en ga ik weer xboxxen binnenkort
Zeg ik heb een vraagje... Ik heb dus een thompson drive in mijn Xbox zitten en die leest niet al mijn dvdtjes kan ik dan ook gewoon Microsoft bellen en zeggen dat m'n dvd-drive naar de klote is en dan vervangen ze hem? Zodat ik een nieuwere en betere drive krijg?
Als hij niet alle legale spellen leest -> ja als hij je zelfgebrande dvd's niet leest, nee, want dan ben je gewoon zeer triest.
Ok, hij kan een paar (legale) spellen namelijk niet lezen. Ben al een paar keer terug gegaan, maar het helpt niet, maar dan ga ik Microsoft binnenkort maar es bellen.
Gewoon bellen want dat heb ik dus ook. Your xbox can't regoinize this disc. The disc maybe dirty or damaged. Zoiets krijg ik vaak bij het opstarten van spellen of dvd's. Vaak mot ik hem dan paar x (soms wel heel veel paar x) openen en sluiten en dan pakt hij hem. Vaak hapert hij dan nog bij dvd's en soms bij spellen. Gewoon bellen naar:08000233894. Je Xbox mag uiteraard nie omgebouwd zijn of al eens open geweest want dan heeft het geen nut want je garantie is dan vervallen
Mijn xbox was ook een maand buiten garantie en de mijne werd niet gratis gerepareerd. Al wou ik de mijne repareren dan moest ik 130 euro betalen . Dat hd ik ook mster apu alleen kostte het bij mij 100 euro ik heb t mooi niet laten doe door die modderneukers ik werd er enorm pissig over, en hield de xbox op mn schoot schudde m door elkar en hij deed t weer,
And Other betekent letterlijk en anderen..dus de DVD drive is blijkbaar gerepareerd met nog andere onderdelen lijkt mij..