XBOX service

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Feroza Brutalis, 24 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in 2002 een xbox gekocht bij DIXONS. hierbij een extra jaar verzekering afgesloten... Nu heb ik een paar dagen terug rallisport challenge 2 gekocht... Ik dus enthousiast spelen... Blijft ie elke keer hangen bij het laden voor de volgende race... Ik haal het spel eruit, zitten er allemaal krasjes op...

Ik dus DIXONS gebeld, probleem uitgelegd, sturen zij me door naar MS Helpdesk... Deze vertellen me dat de XBOX standaard 2 jaar garantie heeft en dat het derde verzekerde jaar bij DIXONS geregeld moet worden... Ik weer DIXONS opgebeld... Zitten ze een beetje te zeiken dat ze MS niet willen bellen om mijn probleem op te lossen...

Ik dus weer MS gebeld... Hebben die me uiteindelijk een referentienummer gegeven, waarmee ik morgen naar DIXONS moet... Ik vraag jullie...
    IS DIT NOU SERVICE??? WORDT ZO JE GARANTIE GEREGELD???

F*CK DIXONS!!! M*THERF*CKERS hebben geen verstand van zaken doen!!!

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Uit je post concludeer ik dat je alleen problemen hebt met RSC2 en niet met andere spellen. Hierover is al een topic, schijnen meer mensen last van te hebben. Het ligt naar alle waarschijnlijkheid niet aan je Xbox maar aan het dvd'tje :eek:

Topic gaat dicht, verzoek om hier verder te gaan.

Oh, en zou je beetje op je taalgebruik kunnen letten :) Geloof niet dat er iemand bij Dixons werkt die de liefde met zijn/haar moeder bedrijft :+

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2004
  3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Een extra jaar garantie kopen is sowieso erg onzin. Ik heb ook een laptop gekocht bij de Dixons en uiteraard probeerden ze me extra garantie aan te smeren, maar de winkel zelf vangt daar het geld voor. Maar deze extra garantie van een jaar is al hardstikke onzin, omdat in de wet staat dat je wel kan verwachten dat zo'n product langer dan een jaar meegaat. Daarom moet je als ze vragen of je extra garantie wil een vraag terug stellen: Gaat dit product dan zo snel kapot? Daarnaast is Micrsoft ook niet zo streng met die garantie en repareren ze em vaak toch nog.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wil ik toch ff op in gaan, ondanks het slotje. Allereerst aan de threadstarter: ik werk bij Dixons, ik neuk mijn moeder niet en ik heb toevallig wél verstand van zaken :D :{
    Over die verlengde garantie. Het verhaal 'volgens de wet heb je recht op zoveel jaar garantie' gaat helaas maar ten dele op. Het klopt dat je recht hebt op reparatie, maar je hebt geen recht op vergoeding van het hele reparatiebedrag. Alleen de onderdelen zullen in zo'n geval worden vergoed. De verzendkosten (verzekerd) heen en terug, manuren (je wilt niet weten wat een reparateur per uur rekent) en dergelijke maken een reparatie tot een flinke kostenpost. De winkelier of fabrikant is niet verplicht die kosten voor zijn rekening te nemen: die komen voor rekening van de klant. Daarnaast moet je bij reparatie buiten garantie zelf kunnen bewijzen dat jij het product niet zelf hebt beschadigd. Verlengde garantie bespaart je die moeite en zorgt ervoor dat het product gratis gerepareerd wordt zonder dat jij er moeite voor hoeft te doen. En nog iets: mocht het product total-loss verklaard worden (oftewel: repareren is duurder dan een nieuw product), dan mag je bij Dixons voor het volledige aankoopbedrag een nieuw product uitzoeken. Het heeft dus meer voordelen dan je denkt, en is daarmee toch best wel interessant :)

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina