ik had net ff een cd-rw gebrand en ik wou hem afspelen op mijn xboxen en nou slaat hij de heletijd over wat moet ik doen?
wat bedoel je met overslaan? is de cd in goeie staat? en is ie wel goed gebrand? wees eens wat duidelijker. moet dit niet in het problemen forum?
Welk merk cd-rw? Je moet er wel 1 uit de lijst hebben(oa. verbatim, tdk volgens mij ook en nog een paar onbekende merken)
nou het is een phillips en hij is geloof ik op 12 gebrand dat is de snelheid van de cd en met overslaan bedoel ik dat hij gewoon telkens het zelfde stukje doet en dan weer verder gaat en weer het zelfde stukje
Ohw ik wist helemaal niet dat xbox rw kon afspelen lukte bij mij dus ook al niet, maar het kan dus wel met bepaalde cd soorten
Had je toen een ander merk cd gebruikt of ook gewoon philips?? en misschien had je toen met een andere speed gebrand, of zit er een klein krasje op deze cd.
mij is het nooit gelukt om CD-rw's af te spelen op mijn xbox en ik dacht dat dat ook niet kon. maar wel dus. en waar staat die lijst dan ergens?
ik weet niet waar die lijst is maar ik had gewoon een cd-rw gekocht en hij deed het gewoon niks aan de hand het was een phillips
Nou omdat jullie zo lui zijn om het nog eens op te zoeken met de zoekfunctie, Dit is de lijst met CD-rw
Deze lijst is het laatst geupdate op 11-07-2002. Eigenlijk heeft het bijhouden van zo'n list helemaal geen zijn. De Xbox maakt nu gebruik van 3 soorten dvd-drives. Philips - Thompson - Samsung En elke speler heeft weer zijn eigen voorkeur. Als je cd-rw wil branden kan je dat het beste doen op 2x speed , hoe langzamer hoe beter.
ik heb met de zoekfunctie gezocht de thread geopent en het adres hieriin geplakt, anders moet je weer eerst die thread openen en dan daarin weer zoeken dit leek me handiger, niet dan?
makkelijk. Toets cd-rw, kliok op een thread en klik daar op een link.dan kijrg je dit als resultaat: http://archief.xboxworld.nl/index.p...10&PHPSESSID=351456dbdbe4e752647bff593b49f359
Ik denk dat er iets fout is gegaan met het branden, wis de cd ff en brand hem an opnieuw met een lagere speed. Veel succes!!