mijn xbox liep net vast heb ik nog nooit eerder gehad mijn tv begon te zoemen en het beeld tijdens ghost recon bleef hangen terwijl ik net een game aan het hosten was heeft iemand dit al eens eerder gehad!!! ik kreeg geen fout melding en het lag niet aan mijn tv want toen ik mijn xbox uit en aan deed was het weer goed!! ook bleef het lampje van mijn xbox gewoon groen branden!! komt het je bekent voor zeg het dan ff!!!!!:{
Ik heb al eens gehad met een spel dat mijn tv an de ene kant blauw was heb dan pc & tv uitgedaan en dan alles terug aangestoken en was weg.
ik heb ook zoiets gehad op xbox live met Unreal Championship, toen was ik net dood en toen stond opeens het beeld stil en ging mijn controller heel hard trillen....
ghehe, lollig xaggem ook niet, btw, splintercell is bij mij een keer vastgelopen, daarna nooit meer, is half jaar geleden...
ik heb dat soms bij nhl hitz in multiplayer: zo midden in het spel staat het beeld stil en hoor je enkel nog heel luid tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut heel irritant:{
bij een vriend van mij liep ie vast tijdens Tony Hawk's Pro Skater 4....hij schrok wel (ik had toen nog geen xbox <---moest keihard lachen )
Check wat je altijd moet doen of ie niet te warm was, is ie goed geventileerd.. Stond ie al lang aan??
ik had het gister weer een keertje na ongeveer een uurtje spelen en het gebeurd alleen bij ghost recon echt vet vaag
hmm raar mijn xbox heeft nog nooit kuren gehad...en ik dacht ook nog wel dat dat ding niet kon vastlopen
Ik heb er ook wel eens last van gehad, maar dat is inmiddels toch wel een half jaar geleden. Tegenwoordig heb ik nergens problemen meer mee. Dus waardoor het komt?? Geen idee, bij mij ging het gewoon over.
Raar allemaal..... eerst die Xboxen die krassen maken en nu dit! In ieder geval ik ben zeer tevreden met mijn Xbox, ik heb er trouwens nog nooit problemen mee gehad!!! Heb ik ff geluk
Ik heb het 1 keer gehad bij Hitman2...maar die had ik geleend van een klasgenoot, en bij hem deed ie dat ook..lag gewoon aan het spel. En ik lees hier dat mensen ook problemen hebben bij Ghost Recon..maar da heb ik nog niet meegemaakt..daar doet ie het tot nu toe gewoon perfect duzz
Tell me about it! ik krijg dat klote gezoem ook wel eens door mij tv als ik een game aan het gamen ben. echt zo irritant