xbox slaat vast!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nelis1980, 20 mrt 2003.

1. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox liep net vast heb ik nog nooit eerder gehad mijn tv begon te zoemen en het beeld tijdens ghost recon bleef hangen terwijl ik net een game aan het hosten was heeft iemand dit al eens eerder gehad!!! ik kreeg geen fout melding en het lag niet aan mijn tv want toen ik mijn xbox uit en aan deed was het weer goed!! ook bleef het lampje van mijn xbox gewoon groen branden!! komt het je bekent voor zeg het dan ff!!!!!:{

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al eens gehad met een spel dat mijn tv an de ene kant blauw was heb dan pc & tv uitgedaan en dan alles terug aangestoken en was weg.

3. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    "het dan ff!!!!!"

4. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn toch 2 ff je weet wel "even"

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    whaha je begrijpt het grapje niet.. jij vraagt: zeg het dan ff
    dus hij zegt het dan ff :+

6. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zoiets gehad op xbox live met Unreal Championship, toen was ik net dood en toen stond opeens het beeld stil en ging mijn controller heel hard trillen.... :confused:

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, lollig :p xaggem ook niet, btw, splintercell is bij mij een keer vastgelopen, daarna nooit meer, is half jaar geleden...

8. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een keer gehad bij splintercell. Toen heb ik de box gewoon opnieuw opgestart

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat soms bij nhl hitz in multiplayer:
    zo midden in het spel staat het beeld stil en hoor je enkel nog heel luid tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

heel irritant:{

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zat ie eens een keer vast tijdens het loaden bij UC :confused:

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    bij een vriend van mij liep ie vast tijdens Tony Hawk's Pro Skater 4....hij schrok wel (ik had toen nog geen xbox <---moest keihard lachen 8))

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Check wat je altijd moet doen of ie niet te warm was, is ie goed geventileerd.. Stond ie al lang aan??

13. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het gister weer een keertje na ongeveer een uurtje spelen en het gebeurd alleen bij ghost recon echt vet vaag

14. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het wel aan xbox Live... ik zou me er niet zo druk om maken

15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gister ook 2 keer gehad bij ghost recon. Ook met Hitman heb ik het al vaker gehad.

16. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm raar mijn xbox heeft nog nooit kuren gehad...en ik dacht ook nog wel dat dat ding niet kon vastlopen:confused:

17. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wel eens last van gehad, maar dat is inmiddels toch wel een half jaar geleden. Tegenwoordig heb ik nergens problemen meer mee. Dus waardoor het komt?? Geen idee, bij mij ging het gewoon over.

18. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Raar allemaal..... eerst die Xboxen die krassen maken en nu dit! In ieder geval ik ben zeer tevreden met mijn Xbox, ik heb er trouwens nog nooit problemen mee gehad!!! Heb ik ff geluk :D :D

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het 1 keer gehad bij Hitman2...maar die had ik geleend van een klasgenoot, en bij hem deed ie dat ook..lag gewoon aan het spel.

En ik lees hier dat mensen ook problemen hebben bij Ghost Recon..maar da heb ik nog niet meegemaakt..daar doet ie het tot nu toe gewoon perfect duzz

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Tell me about it!
    ik krijg dat klote gezoem ook wel eens door mij tv als ik een game aan het gamen ben. echt zo irritant

Deel Deze Pagina