Xbox slim gegevens overzetten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door d4v1d, 28 feb 2011.

1. d4v1d

d4v1d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

ik ben een tijd geleden verbannen van live. Nu wil ik weer online spelen en ben dus van plan een xbox slim te kopen. echter vraag ik mij af of ik mijn gamertag met alle info dan gewoon kan overzetten aangezien het een andere harddisk is.

weet iemand dit?

bedankt.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is je XBOX 360 gebanned of je account? Als je account gebanned is, zou ik maar een andere Gamertag maken want dan zou je niet meer online kunnen met je "Oude Gamertag".

3. d4v1d

d4v1d Member

Leuk Bevonden:
    0
    mn gamertag is niet verbannen denk ik? hoe weet ik dat? ik kan gewoon niet meer op live.

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Om hier snel achter te komen log je via xbox.com in op jouw gamertag. Dit doe je via aanmelden en dan je gekoppelde mailadres plus ww in te vullen. Daar kun je naar je persoonlijke gegevens gaan, zie je snel genoeg of alleen je xbox (serie/console nummer) is gebanned of jij zelf.

5. d4v1d

d4v1d Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn... en als je het email adres niet meer weet? :|

oh. niks aan het handje, wist hem ineens weer en nee mijn gamertag is niet verbannen!

Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dan als je een nieuwe 360 slim hebt gekocht kan je de account recoveren (In de 360 zelf verwijst zelf) en zou je zonder problemen gebruik van kunnen maken.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of alles overzetten met een transfer kit.

8. d4v1d

d4v1d Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik, maar daar zitten niet de gegevens bij uit de periode dat ik ben verbannen omdat dat nooit online is gekomen..

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    En de reden dat je verbannen was?...

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal er ook nooit bijkomen omdat je die gegevens nooit zal kunnen overzetten van de gebande xbox.

11. d4v1d

d4v1d Member

Leuk Bevonden:
    0
    why not? als ik de harddisk van mijn huidige verbanne xbox in een xbox stop die niet is verbannen dan kan je toch zo weer inloggen?

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  13. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij in november 2009 gebanned bent en je hebt je xbox gelaten zoals die is, dan heb je 'hdd crippling' elke file dat je gebande xbox dan opent wordt corrupt, je gamertag, savegames, etc.
    Je kunt dus wel overzetten dan, maar dan zullen de bestanden e.d. corrupt zijn en niet werken. Dus je moet je gamertag dan recoveren met xbox live.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach hij zal niet voor niks gebanned zijn. :) Dus waarom helpen? Mensen die dingen doen met hun Xbox die niet onder normaal gebruik vallen (ombouwen enz.) heb ik geen enkele medelijden mee.

Deel Deze Pagina